Help Mijn Laptop Is Traag!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendyvantienen

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
beste mensen,
Ik heb de volgende vraag, mijn computer is de laaste dagen zo langzaam en daarmee bedoel ik het tikken, de programas starten gewoon met de normale snelheid op.

Ik heb dit in het verleden ook al eens een keer gehad toen was het probleem een Trojan horse nadat dat die verwijderd was was allles weer ok

ps: heb virusscanner aangehad maar niks kunnen vinden....

heeft iemand een idee...?

Alvast bedankt voor de moeite...

Wendy van Tienen

als je spyware verdenkt, dan zou ik zeggen download hitmanpro eens www.hitmanpro.nl

en scan je systeem eens. houd er wel rekeking mee dat hitmanpro een pakket is en dus wel eens een uurtje aan scannen zou kunnen gaan duren.

als je spyware verdenkt, dan zou ik zeggen download hitmanpro eens www.hitmanpro.nl

en scan je systeem eens. houd er wel rekeking mee dat hitmanpro een pakket is en dus wel eens een uurtje aan scannen zou kunnen gaan duren.

hoi hoi,

ja heb ik al geprobeert maar maakt nks uit ook ccleaner al geprobeert, nog andere ideeen?

bedankt :P

wendy

Hoi,

Computer eens goed schoonmaken van binnen, al het stof verwijderen!

Anders een backup maken van gegevens en drivers, en een schoone installatie van windows uitvoeren!
Misschien wel het laaste wat je wil, maar weet anders ook ff niets meer! Denk wel dat een nieuwe installatie zou helpen!
Suc6.

Hoi,

Computer eens goed schoonmaken van binnen, al het stof verwijderen!

Anders een backup maken van gegevens en drivers, en een schoone installatie van windows uitvoeren!
Misschien wel het laaste wat je wil, maar weet anders ook ff niets meer! Denk wel dat een nieuwe installatie zou helpen!
Suc6.

Hoi ehum aangezien ik een laptop heb zou ik zo niet weten hoe ik dat moet doen, misschien is een schone instalatie wel een goed idee,..ik ga het proberen.

dank je !!!

groetjes wendy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan