Help ! Mijn laptop werkt niet op Modern Warfare 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToxicVirus

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2011
Ik heb Modern Warfare 2 gekocht, maar het werkt niet op mijn laptop.
Ik heb al de "check you can run it" test gedaan en hij zegt dat ik aan alle eisen voldoe.
De details: Ik start het spel op en alles werkt goed. Daarna begin ik een spel (ronde) en dan heb ik een soort van lagg. Alles beweegt sloom of schokkerig. Ik vermoed dat de videokaart niet geschikt is, maar die test zegt van wel. En het hoesje ook. (van het spel)

HELP ME PLEASE

Ik heb een Acer Aspire 7730G

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij...

Kan je eens aangeven over welke latop je het hier hebt?
Dat de test aangeeft dat je aan de minimale eis voldoet wil nog niet zeggen HOE het speelbaar zou kunnen zijn.Dat even alvast nu in het achterhoofd houdend.

EDIT: zojuist door jou het type bijgezet.welke uitvoering heb je?Met de 9600 of de 9300 of de gma 4500?

Laatst bewerkt:
Idd alle settings eens op low of very low zetten en dan opbouwen totdat het weer gaat laggen;)

Ik neem aan dat je weet dat 80% van de laptops videokaarten NIET ondersteund worden?

Ik heb de NVIDIA GeForce 9300 GS TurboCache (maar naar mijn weten is hij niet zo turbo :D)

Nou....voor games is die gewoonweg niet geschikt.:D

Zoals al eerder aangegeven.Alle instellingen op low.En zorgen dat drivers op orde zijn.Echt veel meer kan je niet doen.

Welke laptop is wel aan te bevelen voor dit soort spellen (MW2, Black Ops, Maffia2) ?
Een goede en goedkope laptop.

De cobinatie goede en goedkope met games kan eigenlijk niet.Een huis/tuin en keuken laptop is in beginsel ook niet gemaakt om te gamen.
Je begint zelfs al over Black Ops.Als er 1 game is die nogal veeleisend is......

Welke zou je dan wel aanbevelen ??

Ik hoef niet te weten wat allemaal niet kan, ik wil weten wat wel kan......

Je zit nu in de sectie "spellen".

Mocht je idd serieus tot aanschaf over willen gaan dan mag je een topic openen in sectie laptops.Vermeldt daar dan evt wensen en budget.

Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan