help mijn met mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian-brian

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
40
:( halo kan iemand mijn misschien helpen ik heb ik in plaats van 1 partitsie verwijdert heb ik ze alemaal verwijdert al ik nou mijn computer aan zet dan krijg je gewoon dat scherm met al die gegeven daarna springt die over maar dan krijg je niks meer alleen een knipperent strepje ling boven in de hoek en meer doet die niet voo de genen die mijn kan(kunnen) helpen alvast hel erg bedankt want ik kan er nou helmaal nik meer met mijn computer doen. Groetjes brian
 
Grote kans dat je Windows XP opnieuw moet installeren.

CD in de drive doen, opstarten en op een toets drukken om Windows vanaf de cd te starten...
 
maar zo ver komt die niet eens want normaal moet dat ik het 2de scherm gebeuren maar daar knippert aleen maar een streebje links boven in de hoek groetjes
 
Heb je alle partities in xp verwijderd?
 
Wellicht even kijken wat je boot-sequence is. Kun je zien door naar de BIOS te gaan en even ergens naar boot{nog wat} te zoeken.

In het rijtje moet in iedergeval de CD-ROM voor de Hard Disk staan wil je gebruik kunnen maken van de WinXP cd...
 
:rolleyes: :rolleyes: :confused: :confused: nee werkt ook niet ik krijg nog steets alleen maar een zwart scherm met een wit knipperent streepje maar nou staat die bijna in het midden ow ja en de memory test die tie gelijk doet als je de computer aan zet blijft ook de hele tijd door lopen als iemand nog een andere oplossing heeft asteblief, alvas heer erg bedankt
 
Kom je wel in de bios?
Probeer nadat je em aanzet eens op F2 of F8 of F10 te drukken of je zo in de bios komt.
Dan first boot op cdrom dan windows cd erin en installeren door opnieuw op te starten.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar probeerr het eens.
 
Laatst bewerkt:
Kijk er eens naar met Testdisk,misschien dat je de partities kunt herstellen.

http://www.cgsecurity.org/

Voor hardeschijf controle.
Prog starten en HDD selecteren, 4x enter en dan ben je in het schem waar je de partitie kunt kiezen.

Controleer de "Structure"

Voor USB-stick controle.
Prog starten en USB-stick selecteren, 4x enter en laat het z'n werk doen,dan enter en controleer de "Structure".

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan