Help! Mijn MSN naam word steeds verandert!

• Onderwerp starter Onderwerp starter MeMe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MeMe

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Ik zit met een dringend probleem: mijn msn naam word steeds veranderd. Door iemand die aan mn lijst is toegevoegd, ik kan hem niet meer blokkeren. t Is iemand uit de klas, dat is zeker dus ik ken hem wel persoonlijk. Zou t kunnen dat het iets te maken heeft met die MSN FunMaker waar ik ooit van gehoord heb? Help me alsjeblieft, ik vind het niet fijn als mensen in mn msn kunnen komen! :confused:

Je wachtwoord veranderen.
Altijd afloggen als je even niet achter je pc zit.

Groet

Wachtwoord veranderen? Dat heeft geen zin! Laat staan van adres veranderen, daar was iemand die mn naam had veranderd. Toen heb ik een nieuw adres aangemaakt, en daar is t zelfs nog erger..
en mn wachtwoord heb ik nooit doorverteld aan iemand of opgeschreven..

ja ik heb een virusscanner op de pc..

Dat is een vreemd verhaal.
Ik heb nog nooit gehoord dat 'zomaar' je naam kan worden veranderd.

Ik zou niet weten wat je anders kan doen,

succes

Geplaatst door MeMe
Wachtwoord veranderen? Dat heeft geen zin! Laat staan van adres veranderen, daar was iemand die mn naam had veranderd. Toen heb ik een nieuw adres aangemaakt, en daar is t zelfs nog erger..
en mn wachtwoord heb ik nooit doorverteld aan iemand of opgeschreven..

ja ik heb een virusscanner op de pc..

Scan eens ONLINE op, onder anderen, trojans.

Nogmaals; heb je een goede firewall op je PC?

Wat dacht je van die leuke visual basic programmaatjes? Ooit wat van iemand geaccepteerd waarvan je niet wist wat het was? Een executable misschien?
Zo gauw je zo'n leuk programmaatje opstart, zorgt zo'n programmaatje ervoor dat je naam veranderd wordt.
Kijk eens bij je actieve processen (CTRL-ALT-DELETE, processen). Staat daar wat vreemds bij?

Kijk eens in de map 'Mijn ontvangen bestanden'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan