Help, mijn nieuwe USB Storage device doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvanlaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2006
:shocked: Ik heb volgens mij iets heel stoms gedaan, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een Canyon USB Storage Stick van 1gb type CN-USB20EFD1024A
Toen ik deze 2 maanden geleden heb gekocht stond er bij insteken in de USB poort een soort Format Utility bestandje op.
Dit was schijnbaar nodig om de schijf herkenbaar te houden voor XP.
Nu heb ik per ongeluk dat bestandje verwijderd, maar nu herkend XP mijn schijf nog wel maar ik krijg er geen toegang meer toe. Als ik dubbelklik op de disk dan geeft ie aan dat ie geformatteerd moet worden, maar als ik dat dan wil doen, geeft ie op het eind aan, dat de disk niet geformatteerd kan worden.
Ík heb al allerlei verschillende programma's gedownload die allemaal recovery doen en ook kunnen formatteren, maar ze willen het allemaal niet meer doen.
Ook op de site van de fabrikant kon ik een bestandje downloaden, maar die is alleen maar bedoel voor windows 98 daar heb ik dus niks aan. Wie kan mij helpen hiermee, want ik vind het echt wel erg dat ik de stick nu niet meer kan gebruiken

Welkom op helpmij !
Heb je er een klein cd-tje bijgekregen met W98 driver, misschien staat daar nog meer op.

Nee ik heb er geen CD bij gekregen, toen ik hem pas kreeg kon ik hem eigenlijk ook meteen gebruiken

Ik zou dat bestandje voor W98 downloaden en installen waarschijnlijk werkt hij ook op XP.
Anders zou ik contact zoeken met de leverancier cq.Canyon en het probleem uitleggen.
Moet voor hun toch niet zo moeilijk zijn.

Bedankt voor je hulp tot zover, maar dat bestandje had ik al net al gedownload, denk trek mijn stoute schoenen eens aan en probeer het gewoon, maar als ik de setup wil uitvoeren komt er een melding dat de driver alleen voor windows 98 is. En contact zoeken met de fabrikant wilde tot nu toe nog niet lukken. Heb vorige week een email gestuurd waar tot nu nog niet op gereageerd is, heb vandaag nog een mail gestuurd en nu moet ik maar even afwachten dan :( haha

Format-bestand

Hallo, ik heb het format bestand voor jouw Canyon USB-stick.
Ik ben echter op zoek naar het Setup-driverbestand voor deze stick t.b.v. Windows 98.
We kunnen elkaar wellicht helpen.
Mail mij s.v.p. het driverbestand op: s.ordelman1@chello.nl
Ik zal jou beantwoorden met het format-bestand en de adobe-handleiding

Groet, Sander Ordelman

Hallo, ik heb het format bestand voor jouw Canyon USB-stick.
Ik ben echter op zoek naar het Setup-driverbestand voor deze stick t.b.v. Windows 98.
We kunnen elkaar wellicht helpen.
Mail mij s.v.p. het driverbestand op:
Ik zal jou beantwoorden met het format-bestand en de adobe-handleiding

Groet, Sander Ordelman

Ga ik proberen, moet je nu nog het format bestand hebben?
Zo ja, welk mail-adres?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan