HELP mijn pc doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo iedereen,
ik heb vandaag de x2 7750 BE gekocht en ik ben normaal helemaal geen overklokker maar ik dacht nu ik toch een black edition heb kijk ik een keertje hoe het overklokken gaat. Nou had ik dus de multiplier verandert van 13.5 = stock (13.5 x 200 = 2700 Mhz) naar 14 (14 x 200 = 2800 Mhz). Nou en toen wilde ik mijn pc aanzetten en gaan alle lichtjes wel branden en fans wel draaien maar het beeldscherm geeft niets. Dit ligt niet aan het beeldscherm of vidoekaart want die zijn ook net nieuw en dit probleem heb ik al eens eerder gehad, alleen dan met een ander moederbord en CPU die niet voor overklokken waren. Nou dacht ik heb ik een redelijk overkokkers moederbord (Asrock 770DE) en een black edition CPU (x2 7750) en gebeurt er weer precies hetzelfde.

AUB snel hulp want ik voel me echt heel ***, net nieuwe pc voor vele honderden euro's gekocht en in elkaar gezet die goed werkt en dan nu alweer dit. Ik kan echt wel janken maar dat doet er even niet toe.

alvast dank

Laatst bewerkt:
haal het batterijtje uit je moederbord, en haal de stroomkabel er voor een minuut uit.

btw: beginnend overklokken doe je niet door met de multiplier te spelen.
de fsb moet je vanaf 200 omhoogwerken, kom je niet verder dan pas met je multiplier spelen.

een heel erg hard gekrijs komt er nu uit mijn pc en hij doet nog steeds niets (behalve dat alles gewoon draait en de lichtjes branden maar er niets op het scherm komt)

je moet het batterijtje wel weer terug stoppen he?

controleer even of alle stroomdraden wel goed aangesloten(videokaart vooral)

ja, het batterijtje had ik wel teruggestopt maar ik was de stroomconnector van de videokaart idd vergeten:o. Nu doet alles het weer. Echt Zo bedankt, ik was gister echt wanhopig. Echt zo super bedankt :thumb:

graag gedaan, ben ook blij voor je d athet weer werkt.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan