help, mijn pc gaat niet meer aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

queen b

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
ik heb mijn pc afgesloten via het startmenu, zoals gewoonlijk. de volgende dag drukte ik op de drukknop aan de voorzijde om hem weer aan te zetten, ook zoals gewoonlijk. maar er gebeurd niets meer, mijn pc gaat niet aan. ik heb de stekker er al uit en in gedaan, de achterkant aan/uit schakelaar geprobeerd, maar er gebeurd niets! ik ben bang dat ik gegevens kwijt ben. wat kan dit zijn?:confused:

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Denk dat je geen gegevens kwijt bent hoor als het tenminste zo gegaan is als je schrijft.
Ja het is vreemd je zet hem goed uit en wil niet opstarten zou de voeding kunnen zijn gaat er helemaal niets branden of draaien?

Modag

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Denk dat je geen gegevens kwijt bent hoor als het tenminste zo gegaan is als je schrijft.
Ja het is vreemd je zet hem goed uit en wil niet opstarten zou de voeding kunnen zijn gaat er helemaal niets branden of draaien?

Modag

thnx.. nee hij reageerd gewoon helemaal niet op de aan/uit drukknop. als ik de stroom eraf haal en er weer opzet hoor ik wel een reactie maar aan gaat hij niet.

Hoi,

Ja ik weet niet wat die reactie is maar ik denk dat het toch de voeding is, is er iemand in de buurt waar je even een voeding kan lenen om te proberen.

Modag

Hoi,

Ja ik weet niet wat die reactie is maar ik denk dat het toch de voeding is, is er iemand in de buurt waar je even een voeding kan lenen om te proberen.

Modag

ik durf er zelf eigenlijk niets mee te doen eerlijk gezegd, als ik m open maak zie ik wel vlak achter die knop draadjes zitten in een wit "doosje" zeg maar.... maar ja ik ben een leek wat dat betreft en doodsbang mn gegevens kwijt te raken die in de pc staan.

maar ja ik ben een leek wat dat betreft en doodsbang mn gegevens kwijt te raken die in de pc staan.

Als je niets doet zijn je gegevens er nog maar zul je ze nooit meer zien... je kunt de schijf eens veilig eruit halen en met een andere erin eens gaan proberen:thumb:

Hoi,

Dan zou ik er niet aan zitten en hem naar een pc winkel brengen en echt je zal geen gegevens op deze manier kwijt raken. Mits natuurlijk als je hd in de prak is gelopen maar daar ga ik nu even niet van uit.
Links zie je de locatie waar ik vandaan kom misschien in de buurt?

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan zou ik er niet aan zitten en hem naar een pc winkel brengen en echt je zal geen gegevens op deze manier kwijt raken. Mits natuurlijk als je hd in de prak is gelopen maar daar ga ik nu even niet van uit.
Links zie je de locatie waar ik vandaan kom misschien in de buurt?

Modag

nee jammer genoeg niet in de buurt. ik zal denk ik naar de PC winkel moeten gaan om hem te laten maken. kost me weer een vermogen denk ik. ik ben wel gerustgesteld dat waarschijnlijk mijn gegevens er allemaal nog zijn. ik heb zelf echt het idee dat het aan de knop ligt of inderdaad aan de voeding en dat er niet echt iets in de prak is gelopen. pc loopt feilloos altijd, heb er niks raars aan gemerkt in ieder geval. vandaar ook mijn grote verassing dat ie niet meer aanging zomaar opeens. thnx voor de antwoorden in ieder geval..!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan