Help! mijn pc wil niet meer opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan3002

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2011
Mijn pc wil niet meer opstarten. Hij blijft hangen in het beginscherm van windows. Ik zie het bureaublad wel maar de programma's worden niet geladen. Systeemherstel heb ik 4 keer geprobeerd maar haalt niks uit. Veilige modus met netwerk mogelijkheden blijft ook hangen in het beginscherm. Ik kan alleen nog veilige modus opstarten. In het midden van het beeldscherm staat met grote gekleurde letters: INPUT SIGNAL OUT OF RANGE. erder geeft het beeldscherm meer rare dingen bij bij het afsluiten: powersaving. in veilige modus heb ik een anti-spyware scan uitgevoerd en een mallware-scan. Hij vond daarin bijna niks en het heeft ook niks uitgehaald. Iemand nog tips?

Laatst bewerkt:
Hmm ok dat verklaard idd waarom er inputsignal out of range staat, gezien het feit dat mijn resolutie om onverklaarbare redenen ineens veranderd is en de meeste snelkoppelingen op het beeldscherm buiten beeld zijn. Maar ik kan de resolutie niet veranderen. Als ik dat doe gebeurt er niets en blijft het beeld zo. Wellicht dat dat te maken heeft met veilige modus zonder netwerkmogelijkheden. Dit lost helaas niets op.

En als je in Veilige Modus eens de videokaart verwijdert en opnieuw opstart.
Zou dan het besturingssysteem de drivers voor de videokaart niet opnieuw installeren bij een gewone start.

Je hebt een installtiecd om te repareren zo daarna ook VM niet meer zou werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan