help mijn radeon hd 3870 x2 1gb doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ls2011

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
hallo ik heb laatst een andere videokaart gekocht namelijk een radeon hd 3870 x2 1gb
nu is het zo dat ik hem niet aan de praat krijg
als ik m geplaatst hebt in de pc dan gaat de luidspreker van de pc piepen :confused:een paar x
en dan houd het op de ventilator gaat wel normaal aan van de kaart maar dat is ook alles hij geeft geen beeld
toen heb ik mijn oude kaart weer terug geplaatst en en de drivers verwijderd en zo goed als ik het kon de drivers gezocht van de videokaart en geinstaleert roen de pc uit gezet en de "nieuwe" videokaart weer geplaatst en nog steeds het zelfde resultaat
kan het zijn dat er perse een exttra stroom toevoer naar toe moet
wie kan me een beetje op weg helpen

mijn moederbord is een am2 xli eSATA2
processor DualCore AMD Athlon 64 X2, 2600 MHz (13 x 200) 5000+
en 4 gb werk geheugen

als de pc begint te piepen ben ik tog bang dat je videokaart niet goed is

de HD3870 x2 heeft 500watts minimaal nodig kijk in je kast en zoek naar een sticker op de voeding
deze zal een max output aangeven schrijf die hier op

je kan dit alleen zien door de kast open te maken!

dan denk ik dat ik te weinig kracht in de voeding heb ik heb zowiezo geen extra kabel om de kaart aante sluiten on de voeding
en mijn voeding is maar 350 watt
ik had namelijk gezien dat de kaart 169 watt gebruikt en in lage stand 110 watt ik weet niet of dit klopt hoor

De 350 Watt is normaal voor een hele computer bedoeld. Deze grafische kaart vraagt bijna de helft ervan.
De betekenis van het aantal piepjes kun je opzoeken hoewel je probleem waarschijnlijk al duidelijk is.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de betekenis van de geluiden op proberen te zoeken maar kan er niks over terug vinden het is een gelijke piep alsof je in gesprek bent

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een aardige lijst: Computer POST / beep codes
------------------------------------------------------------------------------------------
In uiterste nood kun je ook dit nog proberen.

Laatst bewerkt:
hahahaa leuk die uiterste nood oplossing ;) jammar dat ie mijn hulp vraag niet aanvoelt
maar kan iemand mijn dit bevestigen dat het een voedings probleem is wanr daar kan ik wel wat mee

kan het zijn dat er perse een exttra stroom toevoer naar toe moet

Hoi...

Bovenstaande vraag vind ik al veelzeggend bij je.Dat je die vraag moet stellen wil dus al zeggen datje er geen psu kabel op aangesloten hebt.En dan is (zoals al gemeldt door menigeen)een 350watter ook nog eens te weinig......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan