Help,mijn.spatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

basm02

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
3
Hallo,

Ik.heb.het.volgende.probleem..
Op.mijn.laptop,een.Toshiba.Satellite.A200.doet.mijn.spatie.het.niet.meer,dit.ligt.niet.aan.
het.toetsenbord.omdat.wanneer.ik.hem.een.tijdje.niet.gebruik.de.spatie.het.gewoon.doet..
maar.na.een.tijdje.begint.het.gezeur!.Of.mijn.spatie.doet.het.helemaal.niet.meer,of.de.
spatie.blijft,´´ingedrukt´´tenminste.zo.lijkt.het.dan.
Ik.heb.op.virussen,spyware.gecontroleerd.maar.kon.niks.vinden.
Zo,nu.en.dan.doet.hij.weer.normaal...en.daarna.wisselt.het.zich.steeds.af
Nog.een.raar.iets.gevonden
de.shift.doet.het.de.0.doet.het.maar.haakje.sluiten.niet...


Heeft.iemand.misschien.enig.idee.wat.het.kan.zijn?

CPU.is.maar.5%
en.warmte.is...core0:56C,,core1:59,,,na.1.5.uur

bij.voorbaat.dank
 
Laatst bewerkt:
waarom typ je punten inplaats van spaties, het is heel eritant lezen. ik begrijp je vraag amper
 
Ik typ met punten, omdat mijn spatie het niet doet of er komen enorme gaten tussen de letters door lange spatie.
En mijn vraag is, Of iemand een oplossing heeft voor dit probleem
 
Hallo,

Ik.heb.het.volgende.probleem..
Op.mijn.laptop,een.Toshiba.Satellite.A200.doet.mijn.spatie.het.niet.meer,dit.ligt.niet.aan.
het.toetsenbord.omdat.wanneer.ik.hem.een.tijdje.niet.gebruik.de.spatie.het.gewoon.doet..
maar.na.een.tijdje.begint.het.gezeur!.Of.mijn.spatie.doet.het.helemaal.niet.meer,of.de.
spatie.blijft,´´ingedrukt´´tenminste.zo.lijkt.het.dan.
Ik.heb.op.virussen,spyware.gecontroleerd.maar.kon.niks.vinden.
Zo,nu.en.dan.doet.hij.weer.normaal...en.daarna.wisselt.het.zich.steeds.af
Nog.een.raar.iets.gevonden
de.shift.doet.het.de.0.doet.het.maar.haakje.sluiten.niet...


Heeft.iemand.misschien.enig.idee.wat.het.kan.zijn?

CPU.is.maar.5%
en.warmte.is...core0:56C,,core1:59,,,na.1.5.uur

bij.voorbaat.dank

Schijnt een bekend probleem te zijn van deze laptops, de spatiebalk. Je moet 'm goed in het midden raken, anders reageert ie niet goed.

Anyways, misschien ligt er wat zooi onder (vettigheid, stof, etc.) waardoor die blijft plakken?
 
waarom typ je punten inplaats van spaties, het is heel eritant lezen. ik begrijp je vraag amper

haha dat is een goeie :p
Hij kon toch moeilijk geen spaties zetten en alles aan elkaar schrijven als de spatiebalk niet werkt ;)
---
misschien ligt het wel aan de temperatuur maar dat zou ik raar vinden...
Neem een bus perslucht en spuit je toetsenbord eens goed uit, ga daarna ook eens door alle gaatjes van de laptop en blaas dan daar ook het stof uit.

Hoe oud is de laptop misschien?
heb je geen garantie meer?
 
Ik geloof niet dat het aan mijn spatiebalk ligt, omdat als ik de spatie echt goed indruk. Dan gebeurt er helemaal niets, zelfs niet dat deze blijft plakken. Ik heb zelfs meegemaakt dat, toen dit een poos geleden gebeurde, dat mijn laptop heel hard begon te piepen en moest uitdoen door de batterij uit de laptop te halen....
Ik zal mijn toetsenbord proberen uit te spuiten maar ik ben bang voor geen resultaat

mijn laptop is trouwens 1,5 jaar oud en geen garantie meer geloof ik.

grtn
 
ik veronderstel dat je van nederland bent, ikzelf heb een acer, ben uit belgie maar heb 2 jaar garantie misschien jij ook wel

maar ik hoor het resultaat dan nog wel :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan