Help mijn taakbalk doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rrrrrrrr8

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
14
Hallo,
ik hep laatst een windows seven transformationpack geinstalleerd maar later heb ik dat er weer afgegooid omdak het niets vond
daarna heb ik een vista skin er opgezet en nu is mij taakbalk een beetje raar
zie mijn afbeelding


al die onderste dingen waar ik een cirkel om heb gezet zij zo klein hoe krijg ik dat weer normaal

wie kan mij helpen:eek:
 
Laatst bewerkt:
Heb je niet teveel van die pictogrammen daar rechts staan? Misschien dat je daar wat van moet verbergen?

PS. Wellicht is het een goed idee je plaatje op een andere server te hosten. De eerste maal dat ik erop klikte was er geen probleem, de tweede keer werd ik eerst naar "reclame" gelinkt, die nogal ongeschikt is voor mensen van onder de 18 ;) (en ook niet iedereen van boven de 18 is ervan gediend :p )
 
Heb je niet teveel van die pictogrammen daar rechts staan? Misschien dat je daar wat van moet verbergen?

PS. Wellicht is het een goed idee je plaatje op een andere server te hosten. De eerste maal dat ik erop klikte was er geen probleem, de tweede keer werd ik eerst naar "reclame" gelinkt, die nogal ongeschikt is voor mensen van onder de 18 ;) (en ook niet iedereen van boven de 18 is ervan gediend :p )

grapjas ik heb een beeld resolutie van 1680x1050 ik heb hem alleen wat ingekort :p

mischien is deze afbeelding iets duidelijker -->
 
Laatst bewerkt:
Als je weet hoe het register werkt, moet je even kijken naar het volgende:

start het register op
ga naar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics\
zoek in het lijstje aan de rechterkant of je een MinWidth ziet staan.
Als dat zo is, deze weggooien (rechts klikken op MinWidth en weggooien) en het systeem opnieuw opstarten.
 
Als je weet hoe het register werkt, moet je even kijken naar het volgende:

start het register op
ga naar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics\
zoek in het lijstje aan de rechterkant of je een MinWidth ziet staan.
Als dat zo is, deze weggooien (rechts klikken op MinWidth en weggooien) en het systeem opnieuw opstarten.

super bedankt man :D
het is nu opgelost :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan