Help mijn video kaart doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedevil

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2005
Berichten
38
hallo allemaal jullie zijn mijn laatste hoop ik heb een probleem mijn video kaart doet het niet en ik heb pas een nieuwe moederbord gekocht mischien weten jullie er iets van owja mijn floppy doet het ook niet.
mijn computer komt niet eens in boot want dat moet je normaal horen aan je computer help.


mijn processor is niet kapot en mijn videokaart ook niet.:shocked: :shocked: :( :( :(
 
Bedankt voor de mededeling

Wat meer gegevens graag,welk bord XP? Kaart enz
 
Is dit direct na installatie van dat nieuwe moederboard gebeurd? Dan zou ik even in het BIOS kijken.... of heeft het allemaal al goed gewerkt en is het nu plotseling fout.... Heb je na de installatie van dat nieuwe moederboard Windows opnieuw geinstalleerd? [allemaal vragen om ons een beetje op weg te helpen....] Als je "grote onderdelen" [zoals een moederboard] in je PC wisselt, moet je Windows altijd opnieuw installeren.... het programma herkent zijn omgeving niet meer en loopt dan vast........
 
ErpCity zei:
Is dit direct na installatie van dat nieuwe moederboard gebeurd? Dan zou ik even in het BIOS kijken.... of heeft het allemaal al goed gewerkt en is het nu plotseling fout.... Heb je na de installatie van dat nieuwe moederboard Windows opnieuw geinstalleerd? [allemaal vragen om ons een beetje op weg te helpen....] Als je "grote onderdelen" [zoals een moederboard] in je PC wisselt, moet je Windows altijd opnieuw installeren.... het programma herkent zijn omgeving niet meer en loopt dan vast........

@ErpsCity zie ook
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=235013
 
@ Bandit

Tja.. dat had ik effe niet in de gaten.... de sores loopt al zo'n drie weken......

Wordt het iets lastiger dan de gebruikelijke "open deuren"......
 
hoi

ik heb win XP en mijn moederbord is p4p800 se
en zodra dat ik mijn computer aan zet gebeurt er niks met mijn monitor
en ik heb geen win xp opnieuw gedaan

als je meer moet weten zeggen julie het maar

gr thedevil
 
Laatst bewerkt:
Als je XP er niet opnieuw op heb gezet nadat je dat nieuwe moederboard erin hebt gezet, is dat overduidelijk de oorzaak! Alles is anders: ander chipset, andere Bios, enz. De system.ini kan geen bal meer vinden....

Begin eens voorzichtig met dat er opnieuw op te zetten.......
 
hoi hoe kan ik win xp opnieuw installeeren als je geen beeld en zo krijgt en ook geen boot up

gr thedevil
 
Videokaart er uit halen, en ff op onboard video kaar overgaan als je die hebt...

Dan gewoon cd`tje er in doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan