help my !!plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik zit een spel aan het downloade maar ik wil me computer snachts aan late kan ik wel doen maar ik wil graag 1ventilator laten stoppe ik heb der 2 1tje voor de processor en gwn luch en 1tje ook voor de lucht kan ik een probleem verkomen?

Zo, dus jij bent een spel aan het binnen halen.
en je hebt wel geteld twee ventilatoren in je kast, waarvan je er eentje uit wilt zetten...
Vraag: waarom zou je die willen uitschakelen, wordt je computer dan niet te heet?

Zo niet dan kun je gewoon de gemakkelijk de kabel los trekken.
en als je een lux moederbord hebt dan kun je ze in de bios langzamer zetten tot zelfs uit.

en je hebt wel geteld twee ventilatoren in je kast, waarvan je er eentje uit wilt zetten...
Vraag: waarom zou je die willen uitschakelen, wordt je computer dan niet te heet?

en als je een lux moederbord hebt dan kun je ze in de bios langzamer zetten tot zelfs uit.

maakt te veel geluid:( ik weet het niet want me pc is in mijn kamer en er is nog 4uurtjes dus ong 5uur klaar wat denk jij risico:$of niet:S? dankje

en ik heb een gx270 dell

Hier doe ik geen uitspraak over, maar je kunt het gerust proberen, je intel chip schakelt toch automatisch uit als hij te warm wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan