HELP: Nieuwe Macbook Pro M3 Max: SLOOM Kopiëren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Zijn dit normale taferelen voor het kopiëren van een bestand van 2GB?

Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

MBP M3 Max 14" 14/30c

Kopieren naar wat? Lokaal, netwerk, extern device usb?
Programma’s zijn bij Apple feitelijk mappen met daarin mogelijkerwijs duizenden kleine bestanden, ooit wel gemerkt dat dat invloed heeft bij kopiëren.

Kopieren naar wat? Lokaal, netwerk, extern device usb?
Programma’s zijn bij Apple feitelijk mappen met daarin mogelijkerwijs duizenden kleine bestanden, ooit wel gemerkt dat dat invloed heeft bij kopiëren.
Intern kopiëren gewoon, van ene map naar andere op de SSD.

Duidelijk geen Mac gebruiker, onze krullenbol :). En @KKOPPI: citeren hoeft echt niet hoor.

Echt wel een Apple-gebruiker (geweest).
Wat zie je als je "toon pakketinhoud kiest"?, precies: de "contentsmap". Daarin zie je dan weer de bestanden/resources waaruit app is opgebouwd.
Onder windows zie je soms ook de inhoud van een Apple-app, ik geloof bij verkeerde bestandssysteem van het netwerk.

TS zou ook een map "Apps" kunnen hebben op een extern device....
Ik vermoed dat één bestand van 2G wel sneller gaat.

Programma’s installeer je door ze naar Apps te slepen. Da’s nooit een externe map. En zal doorgaans ook niet één bestand zijn. Wél uiteraard het dmg bestand.

Het lijkt mij van wel. Geheugen schijven worden doorgaans langzamer naargelang er meer op staat. Een vergelijk met de opgegeven specificaties wordt dan moeilijker.
SSD stations kunnen een driver hebben voor Turbo, dan wordt een deel in een caché geplaatst en op de achtergrond gekopieerd. Misschien lijkt de voortgang daarom sneller te zijn in de laatste Gb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan