HELP! Niks doet het meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calvin11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Beste lezers,

Gisteravond heb ik Visual Basic 2008 gedownload en deed het niet en gebruikte ik een .bat file om hem te laten werken. Toch bleef VB het niet doen. Vandaag start ik mijn computer op en was er nog niks aan de hand. Na een tijdje viel het internet uit en startte ik mijn pc opnieuw op, meestal doet het internet het dan weer. Maar in dit geval niet. Mijn geluid was weg, internet erg sloom en alles deed niks meer en krijg bij bijna alles een error zoals "Onvoldoende opslagruimte om deze bewerking te voltooien". Maar ik heb nog erg veel opslagruimte over. Ik heb gelezen dat je met een cmd file of .bat file alles weer kan terug draaien. Ook was er iets over subinacle dat ik moest downloaden ofzo.

De code die ik moest gebruiken voor de .bat file (en voor subinacle)
cd /d "%programfiles%\Windows Recource Kits\Tools
subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=Users=f /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=Users=f /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=Users=f /grant=system=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=Users=f /grant=system=f
subinacl /subsirectories %windir%\*.* /grant=Users=f /grant=system=f

Kan iemand mij a.u.b. helpen?!

Mvg.
Calvin

PS. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat a.u.b. een reactie achter!

Laatst bewerkt:
Hoi,
kun je in de veilige modus met netwerkmogelijkheden (meestal F8) starten e/o het programma verwijderen of een systeemherstelpunt teruzetten?
Bij het installeren moet automatisch een herstelpunt aangemaakt zijn.

Laatst bewerkt:
Kun je dat a.u.b. in stappen uitleggen? :)
Ik kan volgens mij niet in veilige modus opstarten. Ik heb geen blue screen of death ;)

Je hoeft geen BSOD te hebben om in de veilige modus op te starten.
Herstart de pc en begin meteen op F8 te trommelen dan kom je als het goed is in een scherm terecht waar je kan kiezen voor verschillende opties
Veilige Modus
Veilige Modus met netwerkmogelijkheden
Opdrachtprompt
Laatste bekende configuratie toen het systeem nog wel werkte o.i.d.
Enz.
Kies hier voor de optie die ik eerder aangaf,indien mogelijk (als de keuze aanwezig is) als administrator inloggen.
Kom je er niet uit probeer de acties dan bij normaal inloggen (zonder de veilige modus te gebruiken)
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan