Help nodig bij missen van MSVCP60.DLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

needhelp1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Hallo mensen,

Ik heb nodig jullie hulp nodig.
Onlangs heb ik geprobeerd nieuwe drivers te instaleren op mijn pc , echter is dit blijkbaar niet helemaal goed gegaan en toen ik mijn computer opnieuw opstartte kreeg ik de volgende foutmelding:

services.exe - Kan onderdeel niet vinden.
Deze toepassing kan niet worden gevonden omdat MSVCPD60.DLL niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Nu heb ik al enkele topics over dit onderwerp opgezocht en mogelijke oplossingen bekeken. Aangezien ik nog een windows xp cd heb liggen en niet heel erg veel belangrijke bestanden erop had staan dacht ik gooi gewoon windows XP er opnieuw op.

Echter krijg ik deze met geen mogelijkheid erop bij alles wat er probeer start die de cd niet ( veilige modus, laatste veilige instellingen , etc krijg ik dezelfde foutmelding ). En ik kom ook niet in mijn bios om de cd rom op first boot te zetten ( wat mij werd verteld )

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen , met vriendelijke groet ,

How to obtain the Visual C++ 6.0 run-time components

Daarin staat de downloadlink voor de ENU-versie, & omdat alle Windows-kernonderdelen altijd Engelstalig zijn, zal dat pakket zo goed als zeker werken.

Waarom kom je niet in de bios?

P.S: Welke Windows-versie gebruik je? Want er zijn n.l. 2 pakketten, 1 voor t/m XP & 1 voor vanaf Vista. In verschillende talen, maar als je Windows-taal er niet tussen staat, kies je Engels (ENU).

P.P.S: Toen vloog de Helpmij-server eruit..! Net op het moment dat ik de P.S. wilde opslaan. Arghh! ;)

P.P.P.S: XP, dus dit is de juiste link. Je krijgt er nog updates voor via Microsoft Update.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan