Help nodig met driver te instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
hoi, ik heb al heel veel hier gelezen en ook op het internet

maar mijn probleem is dat ik niet mijn driver kan updaten

ik heb een videokaart chip van ProSavage DDR (420, 430)

volgens mij is hij al heel oud maar ik heb er nooit naar omgekeken
ik heb ook ergens gelezen dat je dan naar die producent zen zijn moet gaan heb ik ook gedaan ik heb de nieuwste drivers maar het is een zip bestand
en als ik hem met winrar open krijg ik een hele lijst met bestanden en kweet niet wat ik dan moet doen heb zon beetje heel google afgezocht en programmas gedownload om die drivers zo te instaleren maar daar moest je geld voor betalen en kweet ckr dat er nog een andere manier is

smeek voor goede replies tnx D.

Als je gewoon de driver download bij S3 (de fabrikant) voor de Pro Savage DDR-420 is dat gewoon een .exe bestand dat je kunt starten door het te dubbelklikken.
Mocht je het bestand toch eerst willen uitpakken (met b.v. Winrar) zal tussen de uitgepakte bestanden opzoek moeten naar "setup.exe" en die starten.

In beide gevallen zal de installatie je door de procedure heen loodsen.

Als je gewoon de driver download bij S3 (de fabrikant) voor de Pro Savage DDR-420 is dat gewoon een .exe bestand dat je kunt starten door het te dubbelklikken.
Mocht je het bestand toch eerst willen uitpakken (met b.v. Winrar) zal tussen de uitgepakte bestanden opzoek moeten naar "setup.exe" en die starten.

In beide gevallen zal de installatie je door de procedure heen loodsen.

yess je hebt gelijk maar ik heb nog 1 probleem ik krijg eeen waarschuwing khoop dt iemand of jij een antwoord heeft ik zal een printscreen maken

Laatst bewerkt:
6ln1mvb.jpg

dit is de printscreen maar ik denk miss heeft het te maken met dit

ik heb 2 updates gedownload de ene heet

139365psw2kxplogos3IShld ( daar heb ik setup van geopend en printscreen van gemaakt en het proberen te voltooien)

en deze 139410No_IShld ( toen ik daar op s3tray2.exe drukte zag ik hem dingen uitpakken alleen gebeurde er niks )

miss heeft het te maken met no shield en shield ik weet het niet jullie vast wel hoop ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan