Help! Norton verwijderingstool werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minelka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Hallo,
Omdat de PC van een vriendin supertraag was geworden, probeerde ik Norton A.V. te verwijderen (licencie na probeerperiode verlopen). Dit heb ik met het verwijderingstooltje (genoemd op deze zite). Mijn eerdere ervaringen met dit tooltje zijn prima, maar dit keer lukte het niet, hij blijft draaien zonder dat er nog progressie (vollopen v.h. 'balkje') te zien is en na ong. 20 minuten verschijnt keer op keer de volgende melding:

TUNE-Up MemOptimizer:
Access violation at adress 7c952c91 in module :ntdll'. Read of address 00000010

Ik denk dus dat hij vast loopt op het programma 'tune up' dat ook op de PC staat en waarvan ook de probeerperiode verlopen is. Heb op tig manieren geprobeerd om ook dat progr. te verwijderen, maar geen 'uninstall' te vinden en gewoon weggooien (via 'software verwijderen') lukt niet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit aan moet pakken? Alvast geweldig bedankt!
Minelka

Installeer TuneUp nog een keer en verwijder het dan op de normale manier via software.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst.

Members chat --->>> Antivirus.

Ik ga het proberen,

Installeer TuneUp nog een keer en verwijder het dan op de normale manier via software.

Hoi, Bedankt voor je reactie. Eerder lukte 't niet via software, maar misschien dat opnieuw installeren de truuk is. Ik ga 't proberen!
groet,
Minelka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan