Help & Ondersteuning in startmenu werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

myfajalobi

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Sinds ik SP2 of kort er na heb geïnstalleerd werkt de optie Help & Ondersteuning bij de startmenu niet meer.
Geprobeerd met Systeemherstel, ook dit mocht niet baten. Ik heb de optie automatische update aangevinkt. 'k heb zo'n packard hell pc met XP voorgeinstalleerd zonder de XP CDrom.
Ik heb eigelijk weinig zin om mijn PC te remasteren ...
wie kent een truc om die optie weer mogelijk te maken?:confused:

groet
myfajalobi

Is de service Help en ondersteuning wel actief?

Lukt het wel met:

Start > uitvoeren > Helpctr.exe > OK?

Hi allemaal,

Reactie op de drie aangedragen ideëen;
- Ik heb de service Help & Ondersteuning niet gedeactiveert, althans niet bewust. Mocht dat zo zijn, waar / hoe kan het het weer actief maken
- Ik heb easycleaner 1.7 f gebruikt... niet zo heel erg oud, toch? Daarvoor gebruikte ik RegCleaner 4.3.
- Helpctr.exe ook al geprobeerd ...geen spatje verder.

Alvast thanx,

myfajalobi

Eureka!

Kort na mijn reactie heb ik de hyperlink van gezina geprobeerd. Fix bestandje gedownload etc .. Het werkt.

Thanx,

myfajalobi

Aanvulling:
Toni Helenius heeft EasyCleaner V2.0 uitgebracht. Deze versie is prima geschikt voor Windows XP en probleempjes als het wissen van Windows Help (versie V1.7) zijn nu opgelost, maar er is meer... Behalve een compleet nieuwe 'look' biedt het programma nu ook een scala aan extra opruim- en onderhoudsmogelijkheden.
http://www.omewil.nl/tips/easycleaner.html
Versie V1.7 is dus wel een ouwe versie. :)

Lees ook dit topic eens. Misschien is CCleaner daarbij ook een optie, gratis en door meerdere Helpmijers aanbevolen. Info+download: CCleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan