HELP! opslaan van Windows Movie maker slaat op hol!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rogjuh

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
ik heb dus een filmpje van ongeveer 12 minuten gemaakt.. nu wil ik het opslaan op mijn PC, maar de tijd in minuten die hij moet afleggen is ongeveer 30.000 minuten en het blijft stijgen.. is dit normaal??

Heb je wel genoeg schijfruimte om de film op te slaan?

jawel.. in totaal is het filmpje 186 MB en ik heb nog 12,77 GB schijfruimte op C:/

Maar het kan toch nooit dat dat zolang duurt het is nu al boven de 50.000 minuten aan het stijgen :O

Het opslaan lukt niet, heb je een mp3-geluidbestand toegevoegd? Maak daar dan een WAV- of WMA-bestand van.

Zelfs als ik helemaal geen audio of geluid toevoeg blijft ie al tot ver boven de duizend minuten stijgen..

Voor we misverstanden krijgen, je hebt het niet over Bestand, Project opslaan, maar over je film op de computer opslaan?
Bevat je film meer dan 99 dia's en heb je video-overgangen gebruikt? Dat kan niet, hoewel Moviemaker dat normaal gesproken aangeeft.
Heb je al gekeken in de uitgebreide Help-file van Moviemaker, bijvoorbeeld bij:

Windows Moviemaker gebruiken\Films opslaan en verzenden\Films opslaan op Deze computer\Problemen oplossen met opslaan van een film op Deze computer.

Voor we misverstanden krijgen, je hebt het niet over Bestand, Project opslaan, maar over je film op de computer opslaan?
Bevat je film meer dan 99 dia's en heb je video-overgangen gebruikt? Dat kan niet, hoewel Moviemaker dat normaal gesproken aangeeft.
Heb je al gekeken in de uitgebreide Help-file van Moviemaker, bijvoorbeeld bij:

Windows Moviemaker gebruiken\Films opslaan en verzenden\Films opslaan op Deze computer\Problemen oplossen met opslaan van een film op Deze computer.

Ik heb het inderdaad over het opslaan van de film op de computer..
maar ik begrijp niet zo goed wat je met video-overgangen bedoeld

ik heb die handleiding toegepast, maar ik kon eigenlijk niks vinden wat me kon helpen het probleem op te lossen..

ik snap het ook niet.. mijn filmpje is niet langer dan 12 minuten, ik heb zat schijfruimte, en dat hele opslaan systeem slaat op hol en blijft stijgen tot ver boven de 50.000 minuten:shocked: ofzo.
Please help me dit probleem op te lossen..:(

Dat filmpje opslaan heeft dus geen enkele zin, dat oplopen van de tijd is uitsluitend een signaal dat het opslaan niet lukt.
Met video-overgangen bedoel ik de overgangen tussen dia's die je in Moviemaker kunt toevoegen, zodat de overgangen gebeuren door, van rechts schuiven, van bovenaf versplinteren, enz., enz.,. Wat voor materiaal zit er eigenlijk in dat 12 minuten durend filmpje?
De Helpfile heeft je niets geleerd zeg je.
Ik laat toch even zien hoe uitgebreid die Help-funtie is.

(Klikbaar)

Bedankt voor je Helpfile.. maar ik ben er niks wijzer van geworden en ik herkende mijn probleem er ook niet in..
mijn filmmateriaal is een gewone Camcorder.
en ik heb inderdaad Video-overgangen gebruikt.. maar als jij zegt dat je die niet kan gebruiken, waarvoor staan ze er dan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan