Help... optical muis doet het ineens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanhage

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
118
Hallo,

Ik heb een Compaq CQ60-140 laptop, sinds september 2008. Niks mis mee.
Sinds Oktober of November heb ik een losse muis van sitecom speciaal voor de laptop...
die steek je in de usb poort en klaar is kees.
Maar sinds deze week geeft Windows Vista aan; Het USB-Apparaat wordt niet herkend. Ik heb 3 usb poorten, en geen van alle herkennen dit apparaat niet, alle andere usb apparaten werken wel gewoon. Ik heb ook dmv een USB hub geprobeerd de muis met mn laptop te verbinden, maar dat helpt ook niet.
Ik heb geprobeerd hem voor het opstarten in de usb te steken, en als ie eenmaal is opgestart, maar het werkt allemaal niet,
Ik snap er niks van.
Hij heeft het dus onwijs lang en goed gedaan, er ligt een muismat onder dus daar kan het ook niet aanliggen.
Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt,
Gr Stefan
 
Hoi,

Heb je hem al eens op een andere pc uitgeprobeerd?
Brand het optische lampje van de muis nog wel?

Modag
 
nee, nog niet op andere pc geprobeerd,
ja, rode lampje brand nog wel
 
Ik heb het inmiddels op een andere computer geprobeerd, en ook hier doet de muis niks,
wat nu?
gr stefan
 
Hoi,

Dan heb ik het idee dat de muis is overleden .

Modag
 
heb je nog garantie? Zo ja dan zou ik hem omruilen voor een nieuwe of een ander model.
 
het probleem is,d at ik sowieso nog wel garantie heb maar joost mag weten waar de bon is...
heb m gekocht bij Saturn Zuidplin.
 
Hoi,

Als je er vast klant ben dan kunnen ze altijd nog een kopie bon verzorgen.
Dus het is het proberen waard.

Modag
 
Nou, zelf kom ik uit het zuiden, en ik ga dan wel eens naar Saturn, maar daar kennen ze me niet echt denk ik,
Ik probeerde net 2x Sitecom te bellen, en op de site staat dat er geen wachtenden zijn, dus ik dacht, ik bel even, krijg je te horen dat je maar liefst €0.50 per minuut moet betalen, en dan hoor je ineens dat er 5 wachtenden voor je zijn, en automatisch word dan de verbinding verbroken!
Belachelijk, precies hetzelfde tot 2x toe, dus ik heb ze nu een email gestuurd, via de website.
Ik hoop dat ze snel reageren,
Gr Stefan
 
Sorry vor het late antwoord: ik heb mn bon gevonden en werdt niet moeilijk gedaan.ik heb nu precies hetzelfde model,en geen problemen,gr
 
Daar ben ik weer :(

De "nieuwe" optische muis toont sinds vorige week precies dezelfde problemen als de muis eerder.
Ik heb Sitecom een mailtje gestuurd maar dat bedrijf reageert nergens op,
moet ik nu wéér terug naar de winkel???
Ik wordt hier moedeloos van...

Gr Stefan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan