Help! Outlook en MSN etc openen niet!Krijg geen foutmelding..

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonieweijling

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Hallo!

Ik ben momenteel bezig met een wereldreis, en heb zo'n handige kleine HP Netbook bij me. Hartstikke leuk, maar moet wel alles werken....Mn msn opende altijd automatisch (toch leuk, in contact blijven met thuis..) maar nu niet meer. Nu wil ik voor mn werk Outlook openen, maar ook deze opent niet. Ze staan wel in het start menu, en als je er op klikt lijkt het net of hij bezig is met openen,maar nee hoor...Krijg ook geen foutmelding niets!

Geloof dat ik laatst ook excel wilde openen en dat dit ook niet werkte. Heeel gek. Heb al een systeemherstel gedaan, firewall uitgeschakeld van windows, maar niets werkt. Ik ben ook maar een computernerdje die er niet zo veel verstand van heeft, iemand advies??

Ontzettend bedankt alvast!!

Groetjes,

Leonie

Welkom bij de Helpmij!

Het feit dat 3 eigenlijk totaal verschilende progjes niet willen openen wijst in de richting van een algemene oorzaak, bijv. een virus ?

Zijn er progjes die je nog wel kunt openen (behalve Explorer dan, want ik neem aan dat je anders dit bericht niet had kunnen versturen?)

enne, de notificatie-mail dat ik geantwoord heb in je topic zal dus ook niet leesbaar zijn omdat je Outlook niet werkt...............

Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

Ja hoor meeste kan ik wel openen, al gebruik ik natuurlijk lang niet alles. Ik open mijn mail normaal via hotmail, maar wil nu een gmailaccount voor werk aan mn outlook koppelen, maar ja dan moet hij het wel doen :)

Tips what to do?

Groetjes en alvast bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan