Help overmorgen op vakantie en TOMTOM ptobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Wij gaan overmorgen naar Duitsland - Tsjechie. Nu heb ik een pakket software aangeschaft MAPS OF WESTEREN EUROPE. €139 - mem.kaart van €85 (schrik).
Ik krijg de software wel op het kaartje (2GB) maar als ik tomtom opstart krijg ik even beeld en dat wordt dan binnen enkel tellen vaag.

Ik zou eerst de Applicatie voor GO ONE er op moeten zetten maar hoe doe ik dat?

Ik ben nu uren bezig en wanhopig

Even voor de duidelijkheid.

Gaat het hier om de TomTom Go serie of om de PDA-versie(s) van TT?

Aangezien je het over de applicatie op Go One zetten hebt, dit lijkt mij raar aangezien de software op de Go's al aanwezig is (Geen ervaring mee, maar lijkt me logisch)

Je moet eerst de applicatie die op de cd staat,die je bij je tomtom hebt gekregen, installeren op je geheugenkaartje.
Als je dat gedaan hebt dan zet je op de zelfde manier de kaarten op het geheugenkaartje,of alleen de landen die je erop wil hebben.
Je kunt of,je tomtom via usb aansluiten op je pc en zo alles copieeren van cd naar tomtom,waar dus wel 't geheugenkaartje in moet zitten,of je kunt een kaartlezer gebruiken als je die hebt.Werkt allebij perfect.
Dus eerst de applicatie en dan pas de kaarten installeren.Als je er geen cd bij hebt gekregen, kun je op de site van tomtom de software downloaden.
Succes en een prettige vakantie toegewenst.

Spoed TOMTOM

dank dank dank- nu 4uur56.
Ik zoek me rot waar kan ik de download vinden?
Nico

Tha Devil zei:
Even voor de duidelijkheid.

Gaat het hier om de TomTom Go serie of om de PDA-versie(s) van TT?

Aangezien je het over de applicatie op Go One zetten hebt, dit lijkt mij raar aangezien de software op de Go's al aanwezig is (Geen ervaring mee, maar lijkt me logisch)
TOMTOM one

Ik heb helaas geen ervaring met de Go-serie, mijn hulp eindigd hier :confused:

geen probleem net geslaagd. "Schuifje" op kaartje stond fout.
Evengoed hartelijk dank.

Nico

Heb jij even mazzel, voor het zelfde geld was je daar nooit achtergekomen en had je die kaart gekocht terwijl je hem niet eens kon gebruiken....

Fijne vakantie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan