HELP!! PC staat in Sleep mode of standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

theSs

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Hallo ik had gisteren avond op een knop gedrukt perongeluk ik weet niet meer welke en nu staat mij pc als i khem bijvoorbeeld aan zet gaat de BEELDSCHERM niet aan gewoon zwart hij staaat in standby of sleep aub hoe krijg ik hem daar vanaF?

probeer je vraag nog eens te stellen maar nu met punten in de zin.
Want zo is het niet te begrijpen.

Kijk ik heb gisterenavond perongeluk op een knop van de toetsenbord ofzo gedrukt.Hierbij is mijn beeldscherm uitgegaan of jah die lampje brand nog wel. Maar ik zie zwart hij staat volgens mij op de SLEEP Mode of STANDBY ? Hoe haal ik hem hieruit AUB?

is het een merk computer ?
en met dezelfde knop wil het niet hersteld worden.
is het een laptop?

Neej het is gewoon een Packerd Bell computer. Ik heb op alle knopjes van het toetsenbord gedrukt, maar ik krijg het beeld niet terug. De lampje brand oranje van de beeldscherm. Die hoort groen te gaan branden als ik automatisch met de muis ofzo beweeg/ Of op een knop druk, maar dat doet ie niet . :(

dat heallang gedaan . Hij draait gewoon de PC ik hoor het maar de beeldscherm krijg ik niet.

Haal de pc eens even van de stroom en dan weer terug in. probeer dan nog eens.

probeer dit eens:

computer uit
dus echt uit.
dan computer aan
tijdens opstarten regelmatig F8 indrukken.
komt er dan tekst te voorschijn?

neej ik k rijg geen tekst te zien, de beeldscherm is gewoon zwart. Die lampje moet GROEN gaan branden van de beeldscherm, maar die blijft gewoon ORANJE. Als ik met muis beweeg blijft die alsnog oranje.. Computer doet het gewoon nog want ik hoor hem draaien

maar heb je gedaan wat ik zeg.
dus echt de computer uit.
even wachten en dan weer aanzetten.
dan F8 ingedrukt houden.......
er zou nu tekst moeten komen omdat je nu namelijk nog voor het opstarten zit van Windows.

neej ik krijg de beeldscherm niet gefixt ik zie helemaal niks heb het ingehouwen

zitten je stekkers nog wel goed in de contacten ?
als jij tijdens het opstarten geen witte letters ziet dan is er iets anders aan de hand.
je zou moeten zien hoe je in de bios kunt komen bijvoorbeeld.

heb je al gecontroleerd of de stekkers er eigenlijk wel goed inzitten (dus van computer naar beeldscherm snoer en stekker van stopcontact tot beeldscherm). waarschijnlik heb je da al geprobeerd lijkt mij.

Je hebt het hier toch over een knop op het keyboard en niet over een knop op het beeldscherm ?

Geeft de PC bij het starten meer dan 1 pieptoon? Sluit het beeldscherm eens aan op een andere pc of de pc aan een ander beeldscherm. Wat geeft dit??

Ik heb het inderdaad over een knop op de toetsenbord. Toen ik gisteravond bezopen achter de pc ging, drukte ik perongeluk op een knop op het toetsenbord. Hierdoor ging mijn pc (beeldscherm) na 3 seconden uit en zat hij in een SLEEP stand of STANDBY ik weet het niet. De pc draait gewoon als ik hem aandruk, alleen de beeldscherm daar krijg ik geen beeld op. Het lampje brand gewoon oranje ook al beweeg ik met de muis of raak ik een toets aan. Hij wilt net op groen de lampje van de beeldscherm. Ik heb geen andere beeldscherm om hem mee aan te sluiten. Er is niks kapot dat weet ik zeker. Alleen ik weet niet wat ik moet doen :(

welk toetsenbord gebruik jij dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan