demois
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 sep 2004
Hallo , ik had een nieuwe dvd burner gekocht, een samsung writemaster en de eerste dag werkte hem direkt , had al direkt een paar dvdtjes geburnd
dan de volgende 2 dagen deed mijn pc raar en maakte het geluidje dat ik normaal krijg als ik de opstartknop in/uit duw ( ik heb hier filmpje van kan iemand ftp ofzo geven om op te zetten, ) toen deed ie terug gewoon en doed nu al 5 dagen terug gewoon . Maar de laatste tijd heb ik zelfs problemen met het spel counter-strike , schokt een beetje terwijl ik het ZEKER moet aankunnen => check mijn systeem , het duurd ook VEEL langer om op te starten . Ik weet niet eens zeker of het heeft te maken met de nieuwe dvd burner aangezien het pas na een dag was . hij maakte die geluidjes meestal 1 à 4 keer achterelkaar en ik had een vermoeden dat het bvb was als ik op enter duwde bij bvb iets op te zoeken in google . ik heb de pc al 2-3 jaar maar heb ondertussen al nieuwe 3d kaart en meer ram (512) er voor aangeschaft (ook meer coolers ) en een nieuwe voeding .Het filmpje is met mijn webcam gemaakt en elke keer als mijn pc die geluidjes maakte freezde mijn pc een beetje , dat zie je ook bij het webcam filmpje,het filmpje is in de 800 kb, moet je nog iets weten ?
Mijn Systeem :1.0GB Ram
3D: AX800PRO/TVD
MoBo= Asus A7V8X KT400 Chipset
380 watt CoolerMaster
AMD Athlon XP 3000+

Mijn Systeem :1.0GB Ram
3D: AX800PRO/TVD
MoBo= Asus A7V8X KT400 Chipset
380 watt CoolerMaster
AMD Athlon XP 3000+