HELP Pc Veel trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

demois

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Hallo , ik had een nieuwe dvd burner gekocht, een samsung writemaster en de eerste dag werkte hem direkt , had al direkt een paar dvdtjes geburnd :) dan de volgende 2 dagen deed mijn pc raar en maakte het geluidje dat ik normaal krijg als ik de opstartknop in/uit duw ( ik heb hier filmpje van kan iemand ftp ofzo geven om op te zetten, ) toen deed ie terug gewoon en doed nu al 5 dagen terug gewoon . Maar de laatste tijd heb ik zelfs problemen met het spel counter-strike , schokt een beetje terwijl ik het ZEKER moet aankunnen => check mijn systeem , het duurd ook VEEL langer om op te starten . Ik weet niet eens zeker of het heeft te maken met de nieuwe dvd burner aangezien het pas na een dag was . hij maakte die geluidjes meestal 1 à 4 keer achterelkaar en ik had een vermoeden dat het bvb was als ik op enter duwde bij bvb iets op te zoeken in google . ik heb de pc al 2-3 jaar maar heb ondertussen al nieuwe 3d kaart en meer ram (512) er voor aangeschaft (ook meer coolers ) en een nieuwe voeding .Het filmpje is met mijn webcam gemaakt en elke keer als mijn pc die geluidjes maakte freezde mijn pc een beetje , dat zie je ook bij het webcam filmpje,het filmpje is in de 800 kb, moet je nog iets weten ? :D

Mijn Systeem :1.0GB Ram
3D: AX800PRO/TVD
MoBo= Asus A7V8X KT400 Chipset
380 watt CoolerMaster
AMD Athlon XP 3000+

Rekening gehouden met de master/slave configuratie?(best harde schijf op master en dvd-burner op slave, of indien het de enigste twee apparaten zijn, allebei master.) Volgens mij heb je een slave apparaat als master gezet of omgekeerd en dan kan dit idd voor probs zorgen.

Normaal gezien heb ik er rekening mee gehouden ik heb ook nog cd burner

Op de kabel van de harddisk kan je ook een DVD- of CD-apparaat aansluiten.
De read-writesnelheid past zich aan aan het 'traagste' apparaat, en dat is de DVD of CD.

Je kunt het best de harddisk apart op een kabel zetten.
De DVD-rw als master (of de jumper op 'cableconnected') op de eindconnector van de andere kabel
De CD-rw als slave (of 'cableconnected') op de middelste connector van deze kabel.

Voordien is het raadzaam, beide apparaten eerst los te koppelen en een herstart.

ik heb de hdd op een aparte kabel staan :)

en dvd + cd op kabel

ik denk dat het spyware is zou je iets zijn met een hijackthis log ?
p.s. hier is de link van het filmpje http://users.telenet.be/wezelclan/Problem/Prob.avi

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 16:22:21, on 28/03/2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
maar crash het is een spyware probleem of virus , hier in de hardware afdeling wisten ze niet echt een oplossing
P.S. op aso forums reageren ze niet

Op het ASO/Nucia forum reageren ze gerust wel, als jij een log plaatst daar in de juiste sectie.;) Ook op andere vragen wordt daar gereageerd. Je hebt je log je gister om een uur op half vijf geplaatst op ASO/Nucia, dus je zal nog wat geduld moeten hebben. Je mag het bericht na 72 uur omhoog kicken, als er nog niet op gereageerd is.

Ik kreeg van een collega Moderator de vraag of ik de vraag hier heen wou verplaatsen. Hoezo wisten ze hier in de hardware afdeling geen oplossing? Had je de vraag al eerder gesteld?

Laatst bewerkt:
neeh op deze vraag wisten ze geeen antwoord in het hardware gedeelte , eerst stond het daar , dan bij spyware , nu hier :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan