Help Port Openen Lukt Niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitry

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
hallo,

ik ben al heel lang bezig met een port openen maar het wil maar niet lukken, ik heb een alcatel 510 modem en daarop een sweex lw140 wireless router..

toen ik nog alleen een modem had voordat ik m'n laptop kreeg hadik porten zo open geen probleem had namelijk mijn eigen tibia server...

en dat wil ik weer maar ik krijg ze maar niet open...
ik heb geen ideeen meer hoe ik ze open krijg..

HULP NODIG!!!! PLIESSS!!!!

alvast hartelijk bedankt..

bedankt maar ik heb alle sweex routers daar afgelopen maar mijn configuratie scherm van mijn router is heel anders.. tog heel erg bedankt voor je tijd..:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dimitry,

In het verolg mag je er om denken dat je pas na ongeveer 48 uur een topic mag kicken als er nog niemand in heeft gereageerd. :)

oke ik zal er op letten..:rolleyes: :rolleyes:

ik ben gewoon wanhopig ben namelijk al echt een week bezig met proberen zo'n 3 -5 uur per dag en toen kwam ik op deze forum en leek me handig want de mensen hier denken met je mee is erg fijn...

mvg

Misschien helemaal fout, maar is die modem geen modem/router? met een eigen firewall en portforwardings mogelijkheden?

Dit staat op de site van Sweex in de handleiding van de router:

Meer informatie omtrent de configuratie van de Sweex Wireless Router tref je aan in de uitgebreide, Engelstalige handleiding op de CD-ROM. Hier
wordt dieper ingegaan op zaken als Port Forwarding, WPA encryptie, NAT, en DMZ server.

het kan idd best een modem/router zijn maar ik kreeg een laptop dus wou wireless en dit was toen de meest voor de hand liggende optie...

is dat een probleem dan?

mvg:thumb:

ik heb de engels talige handleiding van de cd bekeken maar er worden 3 zinnen gezegd over portforwarding waar je zelf ook wel achter kan komen... en helpt dus helemaal niks... ze zeggen alleen maar wat het is en wat je moet aanklikken op op die pagina te komen..

mvg

Als je dat modem gebruikte, en hebt daar de poorten op geforward, zet dan de DHCP server van die Sweex eens uit, en als die een firewall heeft, die ook, en probeer het nogmaals.

Ik wil poort 7171 open hebben voor tibia en evt. voor utorrent een poort...

lange pier,

dat is iets dat ik nog niet heb geprobeerd ik ga dat meteen doen..

bedankt voor het meedenken ik laat het weten..

Het is niet gelukt want ik weet namelijk niet of de port geforward is op het modem.. ik weet het wachtwoord daarvan niet meer dus moet eventjes zoeken tog heel erg bedankt..

:thumb: :thumb: :thumb:

staat ie niet automatisch als bridge ingesteld?..

ik zal het proberen..

bedankt

ik ben al heel lang bezig met een port openen maar het wil maar niet lukken, ik heb een alcatel 510 modem en daarop een sweex lw140 wireless router..

toen ik nog alleen een modem had voordat ik m'n laptop kreeg hadik porten zo open geen probleem had namelijk mijn eigen tibia server...

Hier vertel je dat je die geforward had.

tja maar het is lang geleden zoals deze router reset na een stroom storing dan benik alles kwijt:confused:

dus mischien die ook dus ik ga niet zeggen datie het niet doet als ik de instellingen niet heb gezien maar zeer goed idee van je.. mischien werkt het wel..

je hoort het vanavond van me dan is me vader thuis en kan ik vragen oftie het w8woord weet..

mvg

Zo moeilijk is het niet hoor, je hebt nu 2 dhcp servers draaien, zet er bij een van die 2 die dhcp server uit, zet je daar de range van de uit te delen ip adressen, en forwart daar die poorten op het vaste ip adres in je comp, die je uiteraard daar ook moet configureren met de router als gateway, en de DNS adressen van de ISP.

Dan laat je ook de modem in bridge werken, en heb je niets te maken met de portforwarding daar, het is dan gewoon een modem geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan