HELP! probleem bij formateren..

Status
Niet open voor verdere reacties.

motje

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
77
ik heb een probleem bij formateren k ben bzg mijn laptopte formatren maar ik kom niet bij de win xp pro setup


wie kan mij snel mogelijk helpen
 
Tijdens het opstarten van je laptop druk je op F2(verschilt nog wel eens) om in je bios te komen. Dan moet je dacht ik bij boot devices, aan zetten dat hij via de cd moet opstarten, kan door de cd-rom op plek 1 zetten en de harde schijf op 2 enz. Zodat bij het heropstarten de laptop de cd pakt. probeer dit eens
 
Tijdens het opstarten van je laptop druk je op F2(verschilt nog wel eens) om in je bios te komen. Dan moet je dacht ik bij boot devices, aan zetten dat hij via de cd moet opstarten, kan door de cd-rom op plek 1 zetten en de harde schijf op 2 enz. Zodat bij het heropstarten de laptop de cd pakt. probeer dit eens

k heb cd\dvd op de 1ste plaats gezet
 
A: Hoe heb je geformatteerd.
B: FAT32 / NTFS / Anders.
C: Heb je de MBR aangepast/ beschadigd?

Oplossing:
Diskette Windows 98 en de harde schijf formatteren naar: FAT32
Ben je klaar typ in de Prombt nog even:
Code:
 fdisk /mbr
om de MBR te herstellen. Laat de CD booten (opstarten) met het opstarten van de computer.
Dan moet het lukken....


Dawn
 
A: Hoe heb je geformatteerd.
B: FAT32 / NTFS / Anders.
C: Heb je de MBR aangepast/ beschadigd?

Oplossing:
Diskette Windows 98 en de harde schijf formatteren naar: FAT32
Ben je klaar typ in de Prombt nog even:
Code:
 fdisk /mbr
om de MBR te herstellen. Laat de CD booten (opstarten) met het opstarten van de computer.
Dan moet het lukken....


Dawn


heb je niet een makkelijke oplossing:D
 
maar nu de cd op plek 1 staat pakt hij hem dus nog niet? krijg je ook niks in je scherm te zien tijdens opstarte?
 
maar nu de cd op plek 1 staat pakt hij hem dus nog niet? krijg je ook niks in je scherm te zien tijdens opstarte?

k hen nu de andere cd geprobeerd die geen serial heeft ennu staat er press any key to boot from cd
 
Windows 98 diskette starten MET CD-ROM ONDERSTEUNING

Verwijs naar:
Code:
D:
           en dan
setup

De CD zal dan wel opstarten.

Dawn

Of je hebt een upgrade CD
 
Laatst bewerkt:
Gebruik de serial die op je andere cd staat.


ok
als hij bij press any key to boot from cd is dan druk ik op een toets dan maak hij een piep geluid en als ik weer herstart en ik doe niks dan gaat hij gwn naar win xp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan