Help! Probleem: .docm icm .zip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moesmuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hoihoi!

Mijn excuses als ik in het verkeerde forum zit!

Mijn probleem; Ik heb een WordVista document op het internet opgeslagen (.docm bestand) deze is per ongeluk met winzip gezipt. Wanneer ik nu het bestand opnieuw probeer te openen kan ik deze unzippen -> maar nu krijg ik 3 rare mappen, geen word document te vinden.

Met OpenOffice.org en Microsoft's Word Viewer lukt het beide niet om het document te lezen (blijft .docm).:(

Wie heeft hier ervaring mee en/of wie weet hoe ik het document kan maken?!

Voor degene die reageren, thanks :)!

Liefs, Kim

als het niet privé is dan zou je de zip hier kunnen plaatsen.
is het wel privé maar vertrouw je het mij toe dan mag je het mailen naar puppie@helpmij.nl
dan wil ik wel een poging wagen om het te ontmaskeren.

@commandante ben jij dezelfde als moesmuis?

@commandante ben jij dezelfde als moesmuis?

Ik heb geen idee wie moesmuis is...

Ben al een paar keer als guest via google op dit forum terechtgekomen, maar deze keer heb ik besloten me aan te registreren en aan te loggen..... In tegenstelling tot de vorige keren lukte het me niét om aan m'n probleem met de beschikbare info te verhelpen.

dus jij bent een ander met een ander probleem dan diegene die deze vraag begonnen is.

dus jij bent een ander met een ander probleem dan diegene die deze vraag begonnen is.

Ik ben inderdaad een ander....

Met een ander probleem zou ik niet zozeer zeggen, ik heb getracht aan tesluiten bij deze discussie die het dichtst 'mijn' probleem benaderde....

Buiten het gegeven van de WinZip is mijn probleem identiek DOCM-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan