HELP! PROBLEEM nokia n70

Status
Niet open voor verdere reacties.

tollie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
mijn nokia n70 staat in de status offline als ik een ander profiel wil activeren staat er plaats sim kaart. ik heb de baterrij er al 10 min uit gehaald hem er weer in gedaan, en hij blijft op offline en kan hem niet op een ander profiel krijgen ! WIE KAN ME HELPEN

Probeer ook eens om je sim er even uit te halen en dan opnieuw erin te stoppen.

heb ik ook al geprobeerd ik heb me sim kaart zelf gereinigd met daarvoor bestemd spul

Ik heb zelf ook een N70 , nog nooit ben ik dit probleem tegen gekomen, probeer is om een andere sim kaart er in te doen (die wel werkt natuurlijk) mischien is r wat mis met uwe sim kaart.

probeer eens jou simkaart in een andere mobiele telefoon te doen waar je van weet dat die mobiel werkt. kijk of hier de simkaart het wel in doet. of stop hem in een andere N70 als je iemand kent die die telefoon ook heeft. zo weet je of het aan je simkaart ligt, of aan je telefoon. ik denk persoonlijk dat het aan de simkaart ligt. zo niet dan is het een productiefout in je mobiel en word het 100% vergoed normaal !!! :thumb:

Problemen NOKIA N70

Ik heb hetzelfde probleem, telefoon staat ofline krijg hem niet meer online.
Het zit in de nieuwe simkaartjes van Telfort bij mij.
Ben bij de NOKIA Shop geweest in Oudorp (NH)
Die vertelde mij dat.
Ook in de Telfort winkel in Alkmaar kregen ze het niet voor elkaar.
Heb nu 2 oude type simkaarten opgestuurd gekregen van Telfort, daar zijn de nummer niet van bekend. Dus ik schiet weinig op.
Simkaart die ik nu heb doet het wel in een geleende SAMSUNG.
Prepaid kaart (telfort) van mijn meisie doet het wel in de NOKIA N70.
Ra ra wat is dat nouw.
Ik word volgende week terug gebeld door telfort.

Dit bericht is uit 2007 en niet actueel meer.
Graag even een nieuwe vraag stellen. Hier gaat een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan