Opgelost Help probleem upgrade van 22H2 naar 24H2 prosesor niet geschikt.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ben
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Ben

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
In de onderstaande link heb ik in de gegevens van microsoft gezocht naar de prosesor die in mijn laptop zit, deze heb ik gekocht bij een refurbihed bedrijf. Laptop is in 2022 gekocht.
De prosesor staat niet in de lijst, ThinkPad L480 proseser i5 8250OU. De laptop draait nu op win11 22H2 deze moet nu upgraden naar 24H2 bij upgrade krijg ik nu een melding prosesor is niet geschkt. zit TMP 2.0 op moederbord.
24H2 is eind 2024 aangeboden door MS.
Met een vriendelijke groet Ben.

@ senso, Dat is al ingesteld had een type foutje TMP moet zijn TPM.
De laptop werkt ik kan niet upgraden naar 24H2 melding prosesor is niet gegeschikt, hoe verder.
Groetjes Ben

Andere processor of de requirements omzeilen.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

dat is een optie, heb wel een ssd gecloond met 24H2 de gecloonde ssd in de laptop geplaatst en wonderbaarlijk hij werkt, toch mijn twijfels de prosesor kan stuk gaan zegt men.

@edmoor, dankjewel heb het probleem opgelost, maar dat van jou ga ik ook toepassen

Alles kan stuk gaan. Wat heb jij opgelost en hoe?
Bij item van Edmoor staat Accepteer cookies van derden en dat wil ik niet.
Dus daar heb ik niets aan. Nu ik dit bericht heb opgeslagen staat er plotseling een video in beeld. Moet nog gekker worden.

Hij heeft vast toegeslagen ;)

1739991271034.png

Waarom doet MS die update van 24H2 niet automatisch? Is toch idioot dat mensen daar zelf achteraan moeten. Ik heb W11 Pro betaalde versie en nog steeds 23H2 volgens mij.

Op mijn door Windows 11 ondersteunde PC ging dat helemaal automagisch.

Ja, logisch, je hebt altijd mensen die een streepje voor hebben.;)

Op de betreffende PC heb ik een corporate license en zit in de early update channel, dat scheelt misschien ook.

Terug
Bovenaan Onderaan