HELP: Problemen harman kardon bds 480

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2014
Hallo, weet niet of ik hier goed zit maar kon zo niet vinden waar ik mijn vraag anders kwijt kon.
Mijn probleem:

Ik heb een harman kardon bds 480 Home cinema icm een samsung smart tv en een horizon box van upc.
Harman heeft een handige remote app waarmee ik de bds kan bedienen. De bds is via kabel op de horizon box aangesloten voor netwerkverbinding.
Echter, de app werkt perfect totdat ik een opgenomen film aanzet. Dan knikkert de app eruit en ook echt alleen als ik een opgenomen film aanzet. Mijn wifi signaal komt uit de horizon box, heb dus geen externe router. De bds staat in een afgesloten dressoir, vandaar dat de remote app mij perfect uitkwam alleen werkt hij dus niet. Harman geeft aan dat alles perfect zou moeten werken. Daar het alleen gebeurt als ik een opgenomen film kijk op de horizon box lijkt t mij alsof daar ergens iets mis gaat. Ik zou alleen niet weten wat? Ik hoop dat hier iemand is die een idee zou kunnen hebben wat het probleem kan zijn.
Alvast bedankt.

Welkom op helpmij.nl :thumb:
Zoals je min of meer al aangaf, heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie. Succes met je vraag verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan