help problemen videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

shakyra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
hoi,

Ik heb een pc die draait op windows XP met een ASUS moederbord (P5GZ-MX)
met een geintegreerde videokaart Intel (R) 829459 express chipset fam. (64MB)

Ik heb deze gekocht in maart heb er altijd al mijn spellen mee kunnen spelen tot een week geleden (heb niets veranderd of gedownload)
Ik krijg nu constant meldingen als ik een spel wil starten :

fout in game module ELB
appname: game module ELB
appver: 0.0.0.0 modname unknown
modver: 0.0.0.0 ofset 0179b8e3

Ik heb van alles geprobeerd van beeldscherm instelleingen veranderen
en mijn drivers opnieuw installeren (ook van het moederbord)
systeemherstelpunt maken (doet hij trouwens niet)
en ook XP opnieuw installeren (dat lukt ook niet )

heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
:confused::eek:

In Google geeft "gamemodule ELB" in het Nederlans maar één hit, internationaal 41. Wat ik er uit begreep, is dat jouw probleem zich meestal voordoet bij het spelen van een niet legaal spel. Kan dat bij jou een rol spelen?

En kijk anders eens in Systeembeheer, Logboeken, Systeem, of er omstreeks het tijdstip van de foutmelding, een fout in dat logboek staat. Vaak is de omschrijving daar wat uitgebreider. Kijk ook in het Logboek Toepassing.

Laatst bewerkt:
In Google geeft "gamemodule ELB" in het Nederlans maar één hit, internationaal 41. Wat ik er uit begreep, is dat jouw probleem zich meestal voordoet bij het spelen van een niet legaal spel. Kan dat bij jou een rol spelen?

En kijk anders eens in Systeembeheer, Logboeken, Systeem, of er omstreeks het tijdstip van de foutmelding, een fout in dat logboek staat. Vaak is de omschrijving daar wat uitgebreider. Kijk ook in het Logboek Toepassing.

Nee ik speel geen illigale spellen heb ze allemaal in de winkel gekocht

groetjes corina

als ik in de logboeken kijk staat daar de volgende melding:

vastgelopen toepassing; game module elb versie 0.0.0.0 vastgelopen module unknown versie 0.0.0.0. vast gelopen op 0x0179b8e3

daar kun je dan ook weer doorlinken naar windows maar ook daar weten ze geen oplossing

Heb je goede virus- en spywarescanners geinstalleerd op je PC?
Zo ja, laat die dan eens de volledige scans draaien en daarna voor alle zekerheid de online scan van Trend Micro.

Heb je goede virus- en spywarescanners geinstalleerd op je PC?
Zo ja, laat die dan eens de volledige scans draaien en daarna voor alle zekerheid de online scan van Trend Micro.

Nee daar lag het ook niet aan ik werd het zat heb de pc naar de shop gebracht ook dat heeft niet geholpen.
Ik had er met 1 van mijn buren over blijkt dat die jongen met pc's zijn geld verdiend en hij heeft er naar gekeken en een andere videokaart erin gezet en hij doet het weer:love::love: dus probleem opgelost

ik wil jullie bedanken voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan