Help, problems met mijn 2e schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Ik heb een tweede schijf van 120 gieg in mijn PC voor videobewerking. Daar heb ik al mee gewerkt en voor de volgende film heb ik de schijf geformatteerd en toen was die weer lekker leeg en ben ik begonnen net een tweede film. Ging prima (behalve dat Pinnacle, die op de C-schijf staat, kuren ging vertonen en ik de software weer opnieuw geinstalleerd heb, waarna alles weer prima werkte), gisteravond de hele avond bezig geweest met de laatste loodjes.
Tot mijn grote schrik kon ik vandaag mijn bestanden op de videoschijf niet meer bereiken, de link op mijn bureaublad vertoont een vraagteken en als ik ik in my computer kijk en op de D-schijf klik zegt hij dat de schijf geformatteerd moet worden.
In schijfbeheer staat dat er nu 128 Gb in orde is en 16 Gb niet toegewezen (terwijl ik nooit een partitie gemaakt had). Trouwens een paar keer bij het opnieuw opstarten geeft schijfbeheer verschillende info.
Voordat ik zeer gedesillusioneerd de schijf maar ga formatteren en daardoor al mijn werk kwijt ben, toch maar even aan jullie vragen of iemand het ei van Columbus weet.
Reggy

Niet formateren!

Die gegevens zijn er gewoon.
Het is mis geggaan bij het opnieuw installeren van Pinnacle volgens mij.
Hierdoor zijn de verwijzingen niet meer juist.

heb je XP dan kun je systeem herstel proberen.

OK ga ik even proberen, laat straks wel weer van me horen.

Nee helaas lukt niet,
Systeemherstel zegt: wijzigingen van de D-schijf kunnen niet ongedaan gemaakt worden omdat het station is uitgesloten van controle door systeemherstel of uitgeschakeld is of verwijderd.
Toch maar formatteren dan? (met bloedend hart)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan