Help !Prullenbak leeg gemaakt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Help !!!!!!!Prullenbak leeg gemaakt !!

Nu ben ik mijn wave files van mijn Qbase muziek studio kwijt !!

Maandenlang werk per ongeluk verwijdert uit de prullenbak

Ken je soms een recovery programma die me deze 60 giga aan wav-files kan recoveren- en te
rug op de juiste plaats zetten !!

Een hopeloze muzikant dankt U

Laatst bewerkt door een moderator:
Met deze gaat 't allemaal wel goedkomen.

In het Nederlands : Klik

Scan de download even voordat je het programma gaat gebruiken, ik ken de downloadsites niet en weet dus niet of er ook rommel meekomt.

Laatst bewerkt:
Gezien het in het OS X forum zit van Apple, ga ik er vanuit dat je een Apple hebt en dan zal het linkje van hier boven miet werken(windows).

Heb je toevallig TimeMachine aan staan op de Mac die automatisch backups maakt?

Zo niet dan kun je nog proberen met data rescue aan de gang. http://www.prosofteng.com/products/data_rescue.php

Het enige wat ik niet snap als de bestanden zo belangrijk zijn, is waarom je ze in de prullenbak zet en deze vervolgens nog leegt?

Ik heb idd. over de sectie heengelezen. Nu maar hopen dat TS zich ook vergist heeft en hij zijn bericht in een verkeerde sectie heeft geplaatst. Zo niet, dan ken ik voor de mac alleen de tool diskdrill.

:( Deze Restoration 2.5.14 crasht bij draaien onder w7 heb net gedraaid en lukt niet halve wegen crasht altijd ( compatibiliteit of zoiets weet niet ), zal Recuva niet ook een ander optie misschien kunnen zijn ?
die heeft mij namelijk ook zeer veel geholpen uit prullenbak per-ongeluk weg gegooide dingen terug te halen ..

Recuva -->> http://www.piriform.com/recuva/download <<-- gratis ook is !

Laatst bewerkt:
Recuva is een prima programma, maar alleen voor Windows. Niet voor Mac OS.

:o Deze week is me nu tweede keer dat ik niet opgelet heb en heb ook niet gezien dat hier weer over Mac gaat, :thumb: Thnx ! Edmoor ... ( mijn weer excuus ! ) ..

P.S. Misschien Mac Data Recovery ?? :maar is nie gratis ! :(

Laatst bewerkt:
Gezien het verloop van gebeurtenissen gisteravond zij het je vergeven. Daarnaast trap ik er zelf ook weleens in ;)

:d Gebeurtenissen gisteravond ?? yep! spannende avond was
basketballsmiley.gif
ook en ook zeer mooie eind vedstrijd-uitkomst toch ? :D
2h72xc7.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan