Help! R4 kaart werkt niet meer na update Nintendo DSi

Status
Niet open voor verdere reacties.

mammay

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
Hallo,
Onze kinderen hebben alledrie een Nintendo DSI met een R4-kaart. Dit werkt al heel lang als een lier. De tweede heeft samen met een vriendje de Nintendo op internet aangesloten en de Nintendo ge-update. Hierna werkt het R4-kaartje niet meer! Balen! Contact met de Helpdesk van Nintendo (ik probeer ook maar wat) heeft me geleerd dat na de update de Nintendo DSI beveiligd is tegen R4-kaartjes en dat ik dit niet terug kan draaien. Wie kan me de oplossing bieden en mijn kind weer gelukkig maken?
Mammay

Naar wat ik heb gehoord van anderen die ook de update hebben gedaan zit er niks anders op dan een nieuwe flashkaart aanschaffen.

Aangezien de kaartjes niet legaal zijn en het nintendo nogal wat geld kost omdat ze minder geld krijgen van de games verkoop, updaten en zorgen ze ervoor dat je de kaartjes niet kan gebruiken. Hiervoor is op dit moment geen oplossing. Het enige wat volgens mij helpt en wat m@rio al zei is een kaartje kopen die de beveiliging omzeilt. Wat voor kaartje dat is, weet ik niet en betwijfel of je dat op helpmij mag posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan