help router doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
mensen help me asjeblieft ik wil in me router komen maar het lukt niet meer?
ik krijg dan de webpagina kan niet worden gevonden kan iemand me pleas helpen

|| kijk onderaan
\/

Laatst bewerkt:
Wat is merk en type van die router en hoe probeer je daar in te komen?

oh ben er in met een andere ip 192.168.0.* maar dat is raar want normaal moet je met de ip van deze site gaan www.watismijnip.nl of www.whatsmyip.org

Dat is echt niet zo, wat je daar ziet is je externe ip adres, dus jouw internet-adres voor de buitenwereld, om het zo maar te zeggen, daar kun je NOOIT mee inloggen op je router. Die heeft zijn eigen lokale ip adres!

weer probleem met router ik heb port 8000-8005 geopend met het ip 192.168.0.1 maar bij winamp ctrl p en dsp/effect dan klik ik op nulsoft en dan moet ik bij adres 84.xx.xx.xxx intypen maar dan doet hij niet connecten hoe kan dit ?

hij zegt bij de server dit

<10/27/07@22:25:40> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 84.xx.xx.xxx:-30110) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Failed to parse address "84.xx.xx.xxx.").)
terwijl als ik naar die site ga www.whatsmyip.org dan staat die ip er dus hoe kan hij hem nou niet vinden

en als ik dit ip intik 192.168.0.101 dan doet ie het wel maar dan kan niemand luisteren

kijk nu kan ik er weer in met 84.xx.xx.xxx

Laatst bewerkt:
het is me gelukt bedankt voor jullie reacties

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan