HELP scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

dRob

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2001
Berichten
141
Bij het opstarten van windows krijg ik direct het scherm te zien van Windows XP help en dat hoeft niet voor mij.

Hoe haal ik deze weg zodat ik 'm niet meer zie bij het opstarten?
 
Startopties uitschakelen.
Start MSConfig, er wordt een speciaal venster getoond. Hierin staat een aantal tabs. Klik op de tab Opstarten. Nu wordt een lijst getoond met de programma's die gestart worden bij het starten van Windows. Dit zijn niet alleen de programm's van het menu Start, maar ook andere die door Windows intern worden gestart. Er kunnen dubbele vermeldingen in voorkomen, dat is geen fout, er worden dan verschillende onderdelen van hetzelfde programma gestart. Om Windows te starten zonder problemen met bepaalde programma's die bij de start geactiveerd worden, kun je het vinkje bij zo'n onderdeel verwijderen. Sluit daarna af en start de computer opnieuw, het betreffende onderdeel zal niet meer automatisch worden gestart.
 
Ga naar je configuratiescherm en dan naar systeem.
Kies het tabblad Geavanceerd en kies dan voor "opstart en herstelinstellingen".
Bovenaan zie je de optie om het lijstje weer te geven, zal nu wellicht op 1 seconde staan, zet dat op 0 seconden of haal het vinkje daar weg. Klik op Toepassen en dan OK en dan zou het goed moeten zijn.
.
 
wvdwe:

hij bedoelt dat de windows help automatiesch gestart wordt

en ter aanvulling: het kan ook zijn dat het in start > alle programma`s > opstarten staat
zo ja: ff link hier weghalen.

greets
 
Opgelost dus........

nu geen last meer van dat irritante scherm door vinkjes weg te halen bij Start -> opstarten en MS Config op te starten en het niet meer te zien staan.

Dank jullie wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan