HELP !!!! Speakerset werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

david312

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2009
Ik heb al een jaar een speakerset van logitech : logitech x 540 ,
Ik sluit hem regelmatig aan op me playstation , die keer deed ik dat weer , toen ik klaar was met de game koppelde ik hem weer aan mijn pc , nu werkt de soort afstandbediening ( keypad ofzo ) niet meer , daar kan je het geluid mee bedienen etc. en 1 speaker geeft heel veel ruis tussen de muziek door , ik weet niet wat ik moet doen , als het moet ga ik een nieuwe kopen maar eigenlijk wil ik liever dat deze gemaakt word dus wie weet een oplossing !!

Ik heb al een jaar een speakerset van logitech : logitech x 540 ,
Ik sluit hem regelmatig aan op me playstation , die keer deed ik dat weer , toen ik klaar was met de game koppelde ik hem weer aan mijn pc , nu werkt de soort afstandbediening ( keypad ofzo ) niet meer , daar kan je het geluid mee bedienen etc. en 1 speaker geeft heel veel ruis tussen de muziek door , ik weet niet wat ik moet doen , als het moet ga ik een nieuwe kopen maar eigenlijk wil ik liever dat deze gemaakt word dus wie weet een oplossing !!

ik heb al lang een 5.1 van logitech en, ik weet niet of het bij jou het geval is, maar aan de subwoofer hangt bij mij de kabel voor de bediening, geen remote, en die komt soms los

bedoel je de bovenste kabel , die zit toch gewoon in de subwoofer , die kan je toch verder niet loskoppelen ?

bedoel je de bovenste kabel , die zit toch gewoon in de subwoofer , die kan je toch verder niet loskoppelen ?

DAT is net wat'k niet weet van JOUW set...bij mij kan je de kabel losmaken en aangezien de kabel wat wringt komt'm soms los...

oow sorry , verkeerd begrepen
nee hij die kan bij mij niet los .
Ik heb dat hele set losgekoppeld , op een andere pc geprobeerd , daar deed die hetzelfde , en ik heb een paar normale speakers op me pc geprobeerd en die deden het wel , dus het ligt wel aan de speakerset:(

oow sorry , verkeerd begrepen
nee hij die kan bij mij niet los .
Ik heb dat hele set losgekoppeld , op een andere pc geprobeerd , daar deed die hetzelfde , en ik heb een paar normale speakers op me pc geprobeerd en die deden het wel , dus het ligt wel aan de speakerset:(

en je kan natuurlijk de luidsprekers alleen bedienen via die remote?
je zou moeten kunnen bepalen of het de remote OF de luidsprekers zijn...

de remote en 1 van de speakers doen het allebei niet meer als je dat bedoelt ?

Ik heb ook een logitech set (G51).

Dus een van de boxen doen het niet (ieder geval met ruis) en je afstandsbediening voor het geluidsterkte, bass-sterkte etc. doet het ook niet?

Zo ziet (als het goed is) de achterkant van je subwoofer eruit:

2339za8.jpg

Laatst bewerkt:
Jaa Inderdaad , als die gekleurde inpluggen zijn voor per stuk voor 1 box , als ik de gele inplug komt er uit de speaker meer ruis dan muziek , ook heb ik een klein bedieningspaneeltje ( inderdaad voor bas en volume etc. ) en die gaat wel aan ( de lampjes gaan branden etc. ) alleen hij reageert niet op harder en zachter etc.

Nee, laat ook maar ik kan me niet herinnneren dat ik ook een cd erbij had..

staan je instellingen van je boxen wel op 5.1?

uhm eerst deed hij het wel gewoon en ik heb er volgens mij qua instellingen niks aan verandert , hoe kan je dat nachecken dan ?

configuratiescherm --> geluiden & audioapparaten --> luidsprekerinstellingen (eerste tabblad, onderaan) --> 5.1

YEES !!! de box doet het weer zonder geruis ... nou de keypad nog , dankjewel voor de tip over die link bij configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan