help, spel installeert niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tann04

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
7
hallo
ik heb een paar dagen geleden een gekopieerd sims 2 spel gekocht via marktplaats.
dit zou de sims 2 zelf en alle uitbreidingen zijn.
ik heb ze geprobeerd te installeren, cd 1 ging goed(zijn er totaal 3)
maar daarna is er een fout en kan ik kiezen voor: negeren, opnieuw en afbreken.
heb alles al geprobeerd maar hij gaat gewoon niet verder.
ik weet nu niet of het een fout bij het branden van de spellen was of dat het misschien
aan mijn computer ligt?
kan iemand mij helpen aub!
 
Wat is de exacte fout? En wanneer krijg je die?

En mag ik vragen waarom een kopie van een spel kopen?

Wat als je de inhoud van alle schijfje naar je hdd kopieerd en vanaf daar instalelerd?

Het is ook heel goed mogelijk dat de schijfjes niet goed gebrand zijn, in dat geval heb je pech en is het weggegooid geld geweest.
 
Wat is de exacte fout? En wanneer krijg je die?

En mag ik vragen waarom een kopie van een spel kopen?

Wat als je de inhoud van alle schijfje naar je hdd kopieerd en vanaf daar instalelerd?

Het is ook heel goed mogelijk dat de schijfjes niet goed gebrand zijn, in dat geval heb je pech en is het weggegooid geld geweest.

ik ben het nu weer aan het proberen, maar hoe leg ik uit wanneer die fout komt?
ik heb een kopie gekocht omdat ik wel het originele sims 2 spel heb maar graag
ook wat uitbreidingen wilde hebben en zo redelijk goedkoop er aan kon komen,
ik wist dat het misschien niet goed zou gaan maar dat risico heb ik helaas toch
gelopen.
wat de inhoud van alle schijfjes is enz weet ik allemaal niet, heb niet zo'n verstand
van computers eerlijk gezegd. en weet dus ook niet hoe ik ze naar mn hdd? moet
kopieren.

de fout is:
er is een fout opgetreden bij het kopieren van een bestand:
gegevensfout(cyclische redundantiecontrole)

klik op opnieuw, afbreken of negren.
 
Laatst bewerkt:
Je hdd is je harde schijf.

Je doet een schijf in de cd speler, opent deze (verkennen) en dan kopieer je de inhoud naar een map op je harde schijf. Daarna probeer je het spel (zonder de schijfjes dus) te installeren.

De fout komt dus tijdens het installeren van de eerste schijf? Dan lijkt het er inderdaad op dat er "iets" niet goed gebrand is.

Staan de uitbredingen op apparte schijfjes? Zo ja, installeerd dan eerst je originele schijf en daarna de schijven met de uitbreidingen (als die tenminste wel goed zijn).

Je bent ook op de hoogte van het feit dat je het spel straks (als alles lukt) niet zomaar kan opstarten? Een kopie heeft namelijk 1 nadeel, zodra je wilt gaan spelen krijg je de melding de schijf te plaatsten (ook al zit de kopie in je speler). Daar heb je dus nog weer een bestandje voor nodig, een crack (waar en hoe je die kan vinden, als je die niet hebt gekregen, mag hier niet verteld worden. Is namelijk illegale software.)
 
Laatst bewerkt:
Je hdd is je harde schijf.

Je doet een schijf in de cd speler, opent deze (verkennen) en dan kopieer je de inhoud naar een map op je harde schijf. Daarna probeer je het spel (zonder de schijfjes dus) te installeren.

De fout komt dus tijdens het installeren van de eerste schijf? Dan lijkt het er inderdaad op dat er "iets" niet goed gebrand is.

Staan de uitbredingen op apparte schijfjes? Zo ja, installeerd dan eerst je originele schijf en daarna de schijven met de uitbreidingen (als die tenminste wel goed zijn).

Je bent ook op de hoogte van het feit dat je het spel straks (als alles lukt) niet zomaar kan opstarten? Een kopie heeft namelijk 1 nadeel, zodra je wilt gaan spelen krijg je de melding de schijf te plaatsten (ook al zit de kopie in je speler). Daar heb je dus nog weer een bestandje voor nodig, een crack (waar en hoe je die kan vinden, als je die niet hebt gekregen, mag hier niet verteld worden. Is namelijk illegale software.)

oke dankje, ik ga het nog eens proberen maar denk niet dat het gaat lukken.
ik weet inderdaad niets van een crack, ook nog nooit van gehoord, dus dat zal ik dan wel nie thebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan