HELP Spel rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HEstier

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Hoi,

Ik wil een spel (.iso) branden maar de spel is 5,4 GB . Een lege dvdr is 4,7 GB.Dus lukt het me niet op een dvd te zetten. Weet er iemand mischien Hoe ik dat spel ript waardoor hij wat kleiner wort? Of is er een andere mogelijkheid?.....

Jarrin zei:
dubbel layer dvd kopen (als je brander dat kan)
Ja dat heb ik al. Alleen weet ik niet waar te kopen die DL DVD''s en Hoevveel het kost?weet jij dat mischien?

gebruik dvd shrink om het kleiner te maken en kijk bij www.opus.nl naar de prijzen van de dvd

Mounten met Daemon tools en kijken wat je eruit kunt gooien, en een nieuwe maken, of hiermee installeren en een goede nodvd patch zoeken.
Gekopieërde dvd's kun je meestal toch niet vanaf spelen, door securom en/of al die andere beveiligingen.

Tobberman zei:
Dit slaat nergens op een spel kleiner maken met DVD shrink????

enkel een doublelayer zou werken

En toch kan ik met dvd shrink een 5,4 Gb bestand op een 4,7 gb schijfje kwijt door de compressie in te schakelen

puppie zei:
En toch kan ik met dvd shrink een 5,4 Gb bestand op een 4,7 gb schijfje kwijt door de compressie in te schakelen

Een DVD videowel ja, maar van een spel gaat dat niet lukken (tenzij er een DVD bestand in het spel zit)

maestro12 zei:
Een DVD videowel ja, maar van een spel gaat dat niet lukken (tenzij er een DVD bestand in het spel zit)
Ja das waar ik rip dvd met dvdschrik dvdschrink is beloelt voor dvd films...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan