help, systeemherstel doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnyside

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
Ik heb een probleem met Outlook van office en wil nu terug naar een eerder moment dat alles het nog goed deed. Maar... Bij systeemherstel krijg ik direct de melding "in rstrui.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten". Ook in veilige modus!

Zelfde probleem bij outlook en explorer. Firefox en alle andere programma's doen het wel!

Bij outlookwordt programma direct afgesloten met boodschap: "microsoft office has experienced a problem and needs to be closed". Andere melding is: "... serious problem 'microsoft exchange unified messaging'add-in".

Systeem is pas opnieuw geinstalleerd (XP-sp2). Geen virusmeldingen (AVG/Trend), en ik heb Adaware, Registry mechanic, Advanced Windows Care 2 toegepast. Alles is OK

Moet ik windows wéér opnieuw installeren of heeft iemand een tip!?
Al vast bedankt
Carlo

Backup maken van je e-mail en outlook opnieuw installeren, dat zou mijn keuze zijn voor de e-mail.
Wat systeemherstel betreft zou ik een reparatie laten uitvoeren op je windows installatie.
Maar ik weet niet precies of er wel of geen dingen overschreven worden, dus maak een backup van alle belangrijke bestanden.
Het werkt als volgt, je start je pc op met de XP disc in de drive. En tijdens de installatie kies je voor de optie r (repair/repareren), dan zal er gecontroleerd worden op beschadigde/missende bestanden. En eventueel dus gerepareerd.

Bedankt voor advies!. Ik heb net al geprobeerd xp te herstellen. Na R wordt gevraagd om wachtwoord. Dat weet ik niet meer. Kan het mogelijk wel navragen. Of kan ik dat simpel omzeilen?

Het kan natuurlijk ook dat er geen wachtwoord is opgegeven. Of werkt dat niet ?

nee, dan kom je op de DOS programmaregel (zo heet dat geloof ik).
Heb degene die wachtwoord heeft ingevoerd nog niet kunnen spreken... Wordt vervolgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan