Help!! Trojan en Worm?!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nic322

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2004
Hoi!

Ik heb een probleem met mijn computer. Ik krijg telkens virus meldingen, maar ik weet niet wat ik er tegen moet doen. De laatste meldingen waren; worm.win32.padobot.n, Trojan.Win32.Krepper.y enTrojanDownloader.Win32.Agent.ae. Als ik ze dan wil verwijderen kan dat niet vanwege een I/O foutmelding ofzo?!? Je ziet het al, ik heb er echt geen verstand van.
Op dit moment krijg ik alleen maar meldingen van beschadigde bestanden

Ik heb ad-aware en kaspersky virus scanner, maar blijkbaar is dat niet genoeg.
Ik ben absoluut geen computerwonder, maar ik hoop met jullie hulp hier uit te komen.

Help help help!!!!

Alvast bedankt,

Nic

Geef allereerst de meldingen die je van Kaspersky krijgt hier precies (dus letterlijk) en volledig weer. Je geeft nu wel de namen van het gevondene weer, maar veel belangrijker voor ons is om te weten wáár de besmette bestanden zich bevinden.

Je kunt ook even een HijackThis-log plaatsen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=176460
Geeft ook dan de meldingen die je krijgt letterlijk en volledig weer.

dat is snel!

Hai,

Bedankt voor het snel reageren!
Ik heb in ieder geval de hijack This-log geplaatst en de meldingen precies zijn:

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea03824 Geïnfecteerd Trojan.Win32.Krepper.y

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea03824 I/O-fout Bestand is niet gevonden

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 Geïnfecteerd Trojan.Win32.Krepper.y

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 I/O-fout Bestand is niet
gevonden

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 Geïnfecteerd TrojanDownloader.Win32.Agent.ae

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 Gewist TrojanDownloader.Win32.Agent.ae

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 Geïnfecteerd TrojanDownloader.Win32.Alchemic

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 I/O-fout Bestand is niet gevonden

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 Geïnfecteerd Trojan.Win32.Dialer.t

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 I/O-fout Bestand is niet gevonden

E:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\V6Q03Ea00840 Geïnfecteerd Trojan.Win32.Dialer.t

Ik hoop dat dit was wat je bedoelde. Anders hoor ik het wel.

Alvast bedankt!!!

Ja, dat bedoelde ik. Doe het volgende even:

- Start de pc op in veilige modus. Mocht je niet weten hoe dat moet, kijk dan hier even: http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

- Start de Verkenner (met de rechtermuisknop klikken op de knop Start en kiezen voor "Verkennen" of "Explore").

- Nu wordt de Verkenner geopend. Kies in het menu voor Extra -> Mapoties -> Weergave en zet daar een vinkje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven".

- Open nu de map E:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Temp <- die map

- Kies Bewerken -> Alles selecteren en daarna Bestand -> Verwijderen. Klik "Ja" als gevraagd wordt of je dat zeker weet.

- Herstart de pc in 'normale modus'.

- Installeer CleanUp!: http://downloads.stevengould.org/cleanup/CleanUp312.exe
Start dit programma. Klik op de knop "CleanUp!". Even geduld hebben tot het venstertje met "CleanUp! Finished..." verschijnt. Je moet dan even uitloggen en opnieuw inloggen, zoals het programma zal aangeven. Dit wijst zichzelf.

- Start de pc opnieuw op.

Geweldig!!!

Nou, volgens mij is het gelukt hoor!

Hartstikke bedankt voor de super snelle en goede hulp!!

Tot de volgende keer maar weer...

Groetjes Nic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan