Help upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjors22

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Kan iemand mij helpen met een upgrade voor mijn huidige systeem:
CPU-type: Intel Pentium 4, 1700mhz
Moederbord: MSI 845E max (MS6566E)
Videokaart: NVIDEA Geforce FX5500 256mb
Geheugen: 64 bit DDR SDRAM

Ik wil mijn processor en geheugen upgraden. Wie kan me hierbij helpen. Budget 200 euro.
Dus geen nieuw moederbord of videokaart!

Tja, dan zou ik er een andere processor en wat meer geheugen inzetten. Je meld alleen niet hoeveel er nu inzit?

Videokaart wel heel belangrijk hoor voor een upgrade!!

waarom wil je geen ander moederboard? de processoren die hier op kunnen zijn langzaam en duur invergellijking met de "nieuwe" c2d

Dat zal lastig worden. Misschien nog een snellere processor en wat meer geheugen (maar het is zo oud dat het moeilijk te krijgen is voor een redelijke prijs)

Ron

Het is idd een socket 478. Maar jullie adviseren een nieuw moederbord etc. maar ben daar niet helemaal in thuis. Ik wil er niet veel geld aan uit geven. Ik wil gewoon wat beter dan wat ik nu heb. Maar kunnen jullie wat links geven voor de moederbord die ik nu heb en welk moederbord jullie mij anders aanraden?

Upgrade setje van Haaren101 voldoet wel aan jou eisen denk ik.
En is niet zo duur en je gaat er aardig wat op vooruit.

Kan je zelf inbouwen of heb je iemand die dat voor je kan doen?

Ik kan het zelf wel en anders ken ik wel iemand. maar dat upgrade setje van alternate is de beste optie?

Is een prima setje en zeker voor dat geld.

Zou je Helpmij trouwens een plezier willen doen?

Als ji beluit bij Alterbate te bestellen zou je dat dan via deze link willen doen:

http://www.helpmij.nl/hardware.php

Het kost jou niks en je helpt ons ermee !! :thumb:

Is het geen optie om losse onderdelen te kopen voor de mobo die ik nu heb maar dan via marktplaats of andere goedkope sites?
Ik houd van veel opties dus vandaar dat ik doorzeur/vraag:)

Los ben je duurder uit dan een set en ik denk niet dat je dat wil?

Tweede hands zou ik eigenlijk niet doen maar dat moet je zelf weten.

losse onderdelen via alternate? Ik ben nu beetje aan het snuffelen namelijk.

Meld maar wat je vind maar ik blijf zeggen dat een setje goedkoper is ;)

haha ok ik ben overtuigd. Ik heb nu een AGP videokaart kan die ook op dat setje? Zijn er ook nog andere setjes naast die van alternate?

Ziet er goed uit. Ik ga er nog even over nadenken. Weet je nog opties voor het moederbord die ik nu bezit? Ik ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan