help upload probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

the trader

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hallo,

Ik kan nog steeds geen bestanden uploaden die groter zijn dan vanaf pakweg 2 mb. Dan loopt de boel vast. Het maakt niet uit of ik dit met FTP doe of via een "bladeren" functie.

Wat kan de oorzaak hiervan zijn??

Ik heb ADSL instap surfen van Hetnet. Zou het aan de kabels buiten kunnen liggen. Wie weet raad want de uploadfunctie heb ik binnenkort echt heel erg nodig.

Alvast bedankt voor de hulp

Reinier:thumb:

Je kunt gewoon surfen,e-mailen en downloaden ?
Als dat het gevl is heeft het mi niets met een kabel te maken.Heb een bepaalde instelling in OE of FF mbt het verzenden van bestanden ?

Ik kan wel gewoon surfen etc. Alleen het uploaden gaat niet. Kun je wat meer vertellen welke instellingen je bedoelt.

Alvast bedankt.

:thumb:

Bij speedtest was de uploadsnelheid: 25.9 KByte/sec

Het uploaden start wel maar na zo"n 15% loopt de boel vast.

Reinier

:thumb:

Krijg je ook een bepaalde boodschap of stopt het gewoon ?

ik krijg geen melding. je ziet de voortgang van het uploaden onderin in de balk (groene blokjes). Als dit compleet lijkt dan blijft de pagina waarna ik upload nog een tijdje zo staan om daarna te veranderen in een witte pagina (met allerlei tekst) en bovenin in de blauwe balk staat dan "cannot find server"

op dat moment loopt dus de boel vast.

help!

:confused:

Heb je misschien nog een computer waar dit mee zou kunnen proberen of tijdelijk even van iemand anders ?

ik heb afgelopen weekend bij schoonouders uploaden geprobeerd en dit ging succesvol

ik wil, trouwens, mp3 files uploaden naar deze site

http://www.ourmedia.org/

alvast bedankt voor verdere tips

Lijkt er dus op dat het specifiek met jouw computer te maken heeft alleen wat is de vraag ?

PROBLEEM OPGELOST:

Ik heb nog eens alle draden van de speedtouch naar de pc nagekeken.

Er zat voor dat de kabel de pc in gaat een converter met een telefoonkant en een usb zijde. Deze converter zat bij het adsl pakket dat ik destijds gekregen heb. Ik heb dat ook gebruikt. Was dus niet nodig. Deze kabel kon dus rechtstreeks de pc in. Op de een of andere manier zorgde de adapter ervoor dat mijn verbinding niet stabiel was.

Zowel uploaden als downloaden gaat nu perfect na het verwijderen van deze adapter.

product_image.php

Heel erg bedankt voor het meedenken en de hulp.

:thumb: :thumb:

Bijlagen

• product_image.jpg
    product_image.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Mooi zo.Dat kan ik vanaf hier natuurlijk net niet zien !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan