Help! Usb kabels worden niet gezien door laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

missmelanie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
0
Wie oh wie kan mij helpen? Ik heb een packard bell laptop en we hebben al vrij lang het probleem dat hij de usb kabels niet ziet. Hij geeft aan dat er nieuwe hardware is gevonden, maar vervolgens installeerd hij de software niet, en vervolgens werkt mn mp3 speler niet op computer. Hij ziet hem niet als verwisselbare schijf. Hetzelfde probleem heb ik met mijn sony camera. Ik heb ze al geprobeerd in diverse usb poorten maar ook dit helpt niet. De enige usb die hij pakt is die van mijn speedtouch voor internet. Het is zo vervelend en ik weet niet wat ik moet doen. Alvast bedankt:thumb: , groeten Melanie
 
Probeer de drivers ervan te installeren.
Normaal heb je een cd erbij gekregen met de drivers erop.
Je kan ook proberen in het configuratiescherm: hardware de hardware te laten doorzoeken en zo mogelijk een installatie doen.
 
Re:

Bedankt voor je reactie! Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Dan laat ik hem zoeken naar software in station D. Dan krijg ik de volgende melding:de hardware kan niet worden geiinstaleerd omdat er geen software gevonden is. Ik heb het al meerdere malen geprobeerd en ik krijg deze melding steeds. :( Ik heb ook al gekeken of de usb poorten wel correct werken maar deze doen het volgens de computer...
 
Heeft dit alles al eens gewerkt op de pc of is dit altijd geweest?
Ge laat de software zoeken op D: staat daar de cdrom met je drivers in?
 
Nee, dit is niet altijd geweest, we konden wel de usb voor internet(wireless) installeren. We hebben m al een jaar of 3 en na een jaar gaf ie dit probleem. We hebben idd een cdrom drive en dat is D. Op de cdrom staat de software voor de mp3 speler. En de cdrom werkt wel goed, want ik kan de software wel intalleren maar niet samen met hardware. Lastig uit te leggen. Ik vrees ook dat ik er een expert naar moet laten kijken...
 
Installeer eerst de software en dan pc uit zetten mp3 insteken en dan opstarten.
 
Al in apparaatbeheer gekeken of daar een enhanced USB controller wordt aangegeven?

Heb je misschien en keer XP opnieuw erop gezet? neem aan dat je XP draait.
En daarna niet de chipsetdrivers geïnstalleerd.

Welk merk, naam en type laptop is het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan