HELP van 98 naar xp pc start niet meer op....

Status
Niet open voor verdere reacties.
jimmy

Je hebt XP proberen te installeren en deze halverwege afgebroken.
Waarschijnlijk heb je een format gedaan toen je XP ging installeren, hierdoor is alles wat er op stond gewist en voor een groot gedeelte overschreven.
Het enige wat nog rest is aan een tweedehands Windows 98 zien te komen en daarna installeren en hopen dat je alle drivers nog bij elkaar kan vinden.

[edit] bericht staat er 2 keer, bleef iets hangen hier [/edit]

ik wil wel maar hij reageert nergens op alleen op de xp cd als ik hem erin doe maar dat krijg ik weer de instalatie scherm met loding files... moet ik doe anders helemaal ze gaang laten? gaan? o en op de reachtie van iemand dat 98 erop laaten zitten . kanwel maar wil ik liever niet maar ik heb wel liever xp en hier MEER informatie ,
Picture1.jpg
en
Picture3.jpg

? dit is het enige wat ik weet

Je hebt XP proberen te installeren en deze halverwege afgebroken.
Waarschijnlijk heb je een format gedaan toen je XP ging installeren, hierdoor is alles wat er op stond gewist en voor een groot gedeelte overschreven.
Het enige wat nog rest is aan een tweedehands Windows 98 zien te komen en daarna installeren en hopen dat je alle drivers nog bij elkaar kan vinden.

[edit] bericht staat er 2 keer, bleef iets hangen hier [/edit]

daar heb ik de key nog wel van maar geen cd? ken je dat n iet via internet downloaden windows 98 maar dan hebik het probleem dat ik niet op me buraublad kom dus kan ik hem niet instaleren want ik heb ook nog windows 95 cd :P nog ouwer die reageert hij ook niet op en wel op die xp zoals ik al zei zou ik hem dan allus laten loaden?

Een AJP 3300C Notebook.
Pentium III 750Mhz met 128Mb of misschien 256Mb. 6 of 12Gb schijf.

Lijkt me dat je zulke notebooks niet eens meer moet kopen maar moet krijgen. Zeker van zo'n merk.
Bij ons op het werk worden er nog nieuwere laptops bij het chemisch afval geplaatst en kost het dus zelfs geld om er vanaf te geraken...
Als je 'n oude laptop wilt voorzien van XP moet je toch iets nieuwers hebben dan dit, en als het kan een merk waarbij het nog lukt om geschikte drivers en evt. een bios-update te vinden is voor XP.

Een AJP 3300C Notebook.
Pentium III 750Mhz met 128Mb of misschien 256Mb. 6 of 12Gb schijf.

Lijkt me dat je zulke notebooks niet eens meer moet kopen maar moet krijgen. Zeker van zo'n merk.
Bij ons op het werk worden er nog nieuwere laptops bij het chemisch afval geplaatst en kost het dus zelfs geld om er vanaf te geraken...
Als je 'n oude laptop wilt voorzien van XP moet je toch iets nieuwers hebben dan dit, en als het kan een merk waarbij het nog lukt om geschikte drivers en evt. een bios-update te vinden is voor XP.

kan ik er geen van jullie bedrijf opgestuurd krijgen ( kopen ) AUB

Op onze vestiging werken nog 200 werknemers die ook allemaal wel interesse zouden hebben. Ik bedoel vooral dat goedkoop in jouw geval duurkoop is.
Er zijn wel bedrijven die juist partijen gebruikte computers en laptops verhandelen. Daar krijg je nog redelijke waar en met garantie.
Voorbeeld; http://used1.nl/

Op onze vestiging werken nog 200 werknemers die ook allemaal wel interesse zouden hebben. Ik bedoel vooral dat goedkoop in jouw geval duurkoop is.
Er zijn wel bedrijven die juist partijen gebruikte computers en laptops verhandelen. Daar krijg je nog redelijke waar en met garantie.
Voorbeeld; http://used1.nl/

harstikke bedankt!!!

Ik zou zowiezo even een nieuwe topic starten. Nu borduur je verder in een topic van ricardow89 en dat is erg verwarrend.
Omschrijf het volledige probleem en meld om welk merk en type PC het gaat.

Ik zou zowiezo even een nieuwe topic starten. Nu borduur je verder in een topic van ricardow89 en dat is erg verwarrend.
Omschrijf het volledige probleem en meld om welk merk en type PC het gaat.
Voor jou misschien verwarrend, maar ik had wel in de gaten dat dit nog steeds om het zelfde probleem gaat, met dezelfde notebook. Alleen is er onder een andere username door gediscussieerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan