Help!! Videokaart kapot. Welke moet ik kopen voor de zwaarste games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swiftaerow

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2010
Hallo,

Helaas is mijn videokaart kapot en vraag me af wat ik het beste weer kan kopen.
Zat zelf te denken aan de gtx460 maar dan van asus eng460 is dat volgensmij.
Die is in iedergeval wat goedkoper. kan iemand mij het verschil vertellen?
Ik heb op dit moment een 4870x2 en zou graag wel weer een kaart willen die minimaal net zo goed is. Hieronder wat specs van mijn pc:

Asus Maximus II Gene Moederbord
ATI Radeon HD 4870 X2 2GB GDDR5 Videokaart Kapot:(
Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHZ (4x 2.83GHZ) Processor
4GB Ram geheugen
GigaByte Superb 550 Watt Voeding
Zalman CNPS10X Extreme Cooler

Hieronder dan een paar die me wel aanspreken alleen vraag me af wat het verschil is.
http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Videokaart/Asus-ENGTX460-SE-DC2DI1GD5/1082193

http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=57321

http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=57320

Als iemand voor rond de 175 euro een beter zou weten mag dat natuurlijk ook.

ik heb een AMD radeon HD5770 en deze kan de zwaarste games ook aan. stuk goedkoper :P

Goedenavond,

De genoemde kaarten presteren minder als de 4870x2 wil je het zelfde blijven dan zal je alleen meer geld kwijt zijn maar op zich doet de 460 het niet slecht.maar misschien is het beter om een Ati kaart nemen aangezien je moederbord crossfire ondersteund kan je later altijd een tweede zetten.

Ps en ook die presteert niet zo goed als de 4870x2 maar wel een goede optie om er later 1 bij te zetten

Laatst bewerkt:
Wat voor kaart zou je me aanbevelen?
Echt jammer dat je een videokaart niet kan laten repareren:mad::confused:

Hoi,

Ik zie dat je er niet echt lang plezier van hebt gehad misschien is de 6850 van ati een optie kan je later eventueel nog een tweede bij zetten.
Magik vragen wat er met de kaart aan de hand is.

Ik kon een paar weken geleden ineens bijna geen spellen meer spelen.
Hij starte dan opnieuw op en een paar dagen geleden kreeg ik allerlei rare gekleurde strepen in beeld en het werd alleen maar erger tot hij niet meer op wou starten.
Denk dat ik dan, maar voor de 6850 ga volgens een paar tests komt hij vaak ook beter uit dan de gtx 1gig.
Neem aan dat ik dan ook wel alles op hoogste details kan spelen? Vraag me trouwens wel af of ik ruimte heb om er ooit een 2e in te laten zetten met mijn nzxt (platte) kast.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja dat kan ik van hier af niet zien of er ooit een tweede in past maar je kan de keus wel maken en met een Nvidea niet.

Haha nee dat snap ik, maar heb hem niet htuis staan dus zou het zelf zo ook niet weten.
Denk dat ik dan de 6850 maar neem.
Als er nou geen tweede in zou passen(dat ga ik morgen even vragen) zou je me deze dan nog aanbevelen?

Thanks voor de info.

Hoi,

O0k dan zou ik het geloof ik bij de 6850 houden hij ontloopt de 460 niet veel zie hier, en aangezien ik een ati fan vandaar de 6850

Nog een vraagje :D

Als ik er in de toekomst wel een kaart bij in laat zetten moet ik er zeker ook een zwaardere voeding in zetten.

Hoi,

Ja zou kunnen maar de x2 heeft hier ook op gedraaid dus. zou dit het probleem niet veroorzaakt kunnen hebben zie ik nu kijk hier

Denk ik niet. hij heeft eerder wel gewoon goed gewerkt en ze hebben hem getest in een andere pc en daar was het probleem precies hetzelfde.

Hoi,

Ik was misschien niet duidelijk dit zou het kapot gaan van de kaart wel eens veroorzaakt kunnen hebben te weinig stroom krijgen is niet echt ideaal.

hallo,
u hebt een 4850HD kaart dat is soiso niet heel goed als ik u was zou ik een kaart halen met z'on hoog mogelijke HD dan kan hij u zwaarste spellen aan
;)

Mod edit

@ardwin :Graag het topic eens goed nalezen.Jou reactie in deze is totaal niet van toepassing en ook niet juist.;)

@Swiftaerow

Prima keus veel plezier er mee:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan