Help! videokaart veranderd opeens?

• Onderwerp starter Onderwerp starter indir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

indir

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
hey,

ik heb een laptop ackard Bell Easynote mx36-3-031
videokaart Ati Radeon Xpress 1100 320 hypermemory

ik wou updaten van ati site heb het gedaan, turlijk eerst verwijderd de ouwde maar nu staat er dat ik een Ati Radeon Xpress 200m heb.
ik heb wel de driver van 1100x staan de nieuwe, maar bij instellingen staat nog dat ik 200m heb.
en als ik bijv. van site systeem req lab kijk kon ik fifa gemak aan, maar nu staat dat mijn videokaart het niet aankan.
spelle die ik ook probeerde lopen nu ook idd vast of gaan wat langzamer.

alvast bedankt voor jullie hulp!

Configuratiescherm, apparaatbeheer, beeldschermadapter, eigenschappen, stuurprogramma en dan "vorig stuurprogramma".

Voordat je dan weer gaat updaten eerst maar eens uitzoeken óf je de goede update wel had en zo já, waarom dat dan gebeurt.

Aanvulling: heeft P&B op zijn site geen updates voor die kaart, m.a.w. moet je niet bij P&B wezen voor de (juiste) updates?

Configuratiescherm, apparaatbeheer, beeldschermadapter, eigenschappen, stuurprogramma en dan "vorig stuurprogramma".

Voordat je dan weer gaat updaten eerst maar eens uitzoeken óf je de goede update wel had en zo já, waarom dat dan gebeurt.

de vorige stuurprogramma heb ik gedaan maar ik zie geen verandering.
http://ati.amd.com/support/driver.html van hier heb ik de update vista 32bit, daarna interated/mothrboard daarna x1100 selecteren.

Ja, maar sommige pc fabrikanten (zeker de heel grote) modificeren soms kaarten en daarom is het handiger om bij hen de drivers te updaten i.p.v. bij de oorspronkelijke (naam) fabrikant.

Dit schreef ik hiervoor ook al.

Als die oude driver zich niet laat terugzetten, dan de laatste driver verwijderen de de CD rom van P&B erin, daar staat ongetwijfeld de juiste driver op.

Laatst bewerkt:
sorry voor late reactie,
na dat ik de vorige had gekoze en mijn computer opnieuw starte, start mijn computer elke keer opnieuw op dus ik kon niet meer op mijn computer, daarna heb ik maar gwn vista opnieu geinstaleerd en nu is alles welgoed. nu nog ff updates van vista etc doen al dat gezeik...

bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan