Help virus geloof ik ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
1.232
kan iemand mij helpen ik heb Sinds ik een programa download krijg ik Elken keer dit te zien


Als me pc opstart gelijk krijg ik dit te zien kan iemand helpen ik heb het binneGehaald toen ik een spel downloaden (LEGAAL) Call of duty 4 Waar ik 35$ us dollars voor heb betaald van een site en nu krijg ik telkens dit


kan iemand helpen als ik op ok druk dan komt het nog keer als ik dat afsluiten weg haal met

Uitvoeren Shutdown -a dan komt het direct trug

http://crime-ware.nl/344.bmp

dat zwarten daar boven is niet weg gehaald dat is weg gwoon weg ik denk door die programa want voor dat was het gewoon nog

Reboot werkt niet dan start die op met 500 errors of zo
 
Laatst bewerkt:
Heb je geen antivirus programma geinstalleerd op je PC? En heb je ook geen antispy- en adware programma op je PC? Kijk dan op deze pagina. Download één antivirus programma (nooit meer op je systeem dan een) en de andere genoemde programma's. Laat ze allemaal uitgebreid je systeem scannen.
 
ik heb Adaware Prof V2008 Gekocht en die ziet alleen VBS bad script maar die doet niks mee verder
 
Als je in mijn vorige reply op de woorden "deze pagina" klikt, kom je op de pagina terecht die ik bedoelde. Ben je daar ook wezen kijken en heb je de maatregelen uitgevoerd die daar genoemd worden?

Edit: als ik jouw error bekijk, lijkt het er toch op dat je op een "foute" website bent geweest. En Ad-Aware is geen antivirus-programma, maar een ad- en spyware-bestrijder.
 
Laatst bewerkt:
die site ken ik all maar daar vragen ze tnt virus of zo iets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan