Help, Virus Windowsmail/internetexplorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Bij opstarten van de computer van mijn dochter krijgt zij constant Pop ups van Internet met titel : "Internet Explorer wordt u aangeboden door Hyves" We hebben direct een virus scan van PC Tools Spyware doctor + antivirus aangezet. Er kwamen geen meldingen van belang. Ook Windows mail start achter elkaar op. Alles komt zo snel binnen het is niet te stoppen, computer loopt vast. Kunt u ons helpen? :confused:

Goedemiddag,

Misschien een optie om deze in veilige modus te installeren en te laten draaien.

Ik krijg geen netwerkverbinding in de veilige modus. Er kan geen netwerk gevonden worden. Als ik het startmenu open dan verschijnt er onderin de zoekbalk achterelkaar het cijfer 9

Hoi,

Er hoeft ook geen netwerk aan, u zou een usb stick kunnen gebruiken en hier de software op zetten die je met uw pc hebt gedownload. Hoop dat u wel een usb stick hebt.

Het is inderdaad geen virus! Toetsen blijven hangen. Het was toetsenbord DS-3400D Wireless Optical Deskset. Toetsenbord afgevoerd en ander toetsenbord van zelfde merk en type gepakt. Nieuwe batterijen erin. Krijg het niet werkend. Kan ik deze vraag hier laten staan of moet ik naar een ander forum? Kan iemand vertellen hoe te werk te gaan. USB stick al verwijderd en opnieuw geplaatst. In handleiding staat niets hierover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan